Header Ads

ads header

Flash News

Umno berdemo dekat Bukit Aman hari ini untuk solidariti Agong


Sekumpulan orang ramai, diketuai anggota Majlis Tertinggi (MT) Umno Lokman Adam, hari ini berhimpun dekat ibu pejabat polis Bukit Aman atas alasan “solidariti” dengan Yang di-Pertuan Agong.

Lokman yang menggunakan plafform Pemantau Malaysia Baru berkata mereka mahu memberi "sokongan moral" dan menunjukkan taat setia kepada Agong.


Beliau dan penyokong cuba berarak ke parlimen, ketika Agong bertitah hari ini, tetapi dihalang oleh polis.

Ketika mengumumkan perhimpunan ini minggu lepas, Lokman mendakwa suara Agong “hilang” selepas pelantikan jawatan penting berkaitan undang-undang dan kehakiman di negara ini.

Ia melibatkan isu pelantikan Datuk Liew Vui Keong sebagai menteri undang-undang, Tommy Thomas sebagai peguam negara dan Tan Sri Richard Malanjum sebagai ketua hakim negara.


MR :  solidariti... atau mintapublisiti? tapi sekurang-kurang ada usaha dikalangan umno untuk bekerja. PAS bila nak mula agresif?


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

4 ulasan:

  1. Umat Islam termasuk kaum Melayu Islam yang cintakan Islam dan mempunyai maruah diri pasti akan menentang KERAjaan pakatan yang bersikap anti-Islam dan anti-umat Islam.

    Mereka akan pastikan KERAjaan pakatan akan tumbang dalam PRU15 atau lebih awal lagi. Cukuplah kita semua ditipu dan ditindas oleh KERAjaan pakatan liberal-kafir harbi yang pro-kafir.

    BalasPadam
  2. Disaat umat melayu islam dan ydp agong dalam keadaan tergugat hanya pejuang yang ikhlas dan berani diperlukan ...jangan lah dianggap mencari publisiti.sokongan keatas mereka yang perlu kita buat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju. Jangan mudah mempelecehkan orang.

      Padam
  3. Patutla ramai org masa nk gi makan nasi lemak tang lin

    BalasPadam