Header Ads

ads header

Flash News

Berpolitiklah Secara Jujur, Bersih, Bermaruah


KUALA LUMPUR – Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengajak semua pihak khususnya umat Islam berpegang kepada ajaran Islam sebenar serta berpolitik secara jujur, bersih dan bermaruah demi kebaikan rakyat dan negara.

Tegas beliau, Islam juga mengajar umatnya untuk menjaga maruah diri dan saudara; yang termasuk di dalam Maqasid Syariah yang lima iaitu menjaga agama; nyawa; akal; keturunan dan harta.

“Malaysia kini berdepan dengan krisis integriti dan krisis moral. Oleh itu, Islam mengajar kita berwaspada ketika datang suatu berita yang tidak pasti kesahihannya.

“Islam turut mengajar untuk berwaspada ketika datang suatu berita yang tidak pasti kesahihannya,” katanya menerusi ciapan dalam akaun Twitter miliknya hari ini.

Semalam, beberapa klip video tular memaparkan dua lelaki berada di atas katil dalam keadaan bogel melakukan aksi seksual dengan seorang daripadanya didakwa kelihatan menyerupai seorang menteri kanan Kabinet.

Hari ini, satu video dimuat naik seorang pemuda awal pagi tadi yang membuat pengakuan dirinya merupakan seorang daripada lelaki dalam video tersebut dan mendakwa seorang lagi lelaki adalah menteri berkenaan. – UTUSAN ONLINE



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan