Header Ads

ads header

Flash News

Surat Terbuka Kepada Zulaimi Kasim


Surat terbuka kepada Md Zulaimi Kazim (facebook), yang kalah berhujah terus block aku di facebook.


Bila dia post dia atas aku bagi pendapat. Dr Hatta ketua PGS. Aku percaya dia bakar kereta dia sendiri, takkan orang bakar kereta tapi tayar tak terbakar. Dr Zul pula orang nak pukul dia takbir terus orang itu lari.. lagi kartun cerita. Kereta Muft aku percaya dibakar... tak macam kereta Dr Hatta... kencing aje




Bila dia usik aku, aku terus cakap pasal MSO (Mohd Sayuti Omar) penulis yang ikut bayaran. Dulu aku 'respek' juga pasal tak ramai penulis politik tapi bila dia menulis kerana buku aku terus tak percayai dia ini.

Cerita Zulaimi Kazim dan Sayuti Omar ini telah didedah oleh Haji Hassan Omar dalam blohsnya. Macam mana dua orang ini fitnah Allahyarham Ustaz Azizan Razak dalam buku mereka. Anda boleh baca di sini.

Zulaimi ini suka kata orang itu ini, tapi bila ada orang boleh herhujah dan dedah maklumat sebenar terus engkau block. Engkau hidup dengan pembohongan, kencing dan fitnah tak berkat. Nanti semua projek yang engkau dapat akan hilang satu persatu, masa itu engkau akan tahu fitnah itu dosa!

Kunta Kinte

MR :  Tulisan peribadi tidak digalakan, tapi kami MR kenal 2 nama di sebut tersebut dan mengetahui agak detail maklumat mengenai kebakaran kereta Dr Hatta, rasanya pembaca boleh menilai surat ini kerana pembaca ada kekuatan dalam memahami isu...


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan