Header Ads

ads header

Flash News

Maza kagum sikap Presiden PAS


Kelmarin semasa saya dijemput oleh YAB TS PM, beliau menceritakan pada saya tentang perkembangan akhir sebelum kabinet diumumkan. Antara yang saya kagum, beliau memberitahu sikap terbuka YB Presiden PAS DS TG Abdul Hadi Awang yang tidak mewajibkan agar dirinya mesti dilantik.

Walaupun beliau mengemukakan senarai nama dari partinya, tapi beliau tidak bertegas membuat tuntutan untuk dirinya. Kita patut memuji sikap yang seperti itu.

Matlamat kita untuk melihat satu kerajaan yang stabil, cekap, melindungi asas-asas negara dan makmur. Para pemimpin yang mencari redha ALLAH. Jika kita semua tulus kerana ALLAH, banyak urusan umat ini akan berjaya kita laksanakan.

Saya melihat pihak-pihak yang mempersendakan seakan Presiden PAS kecewa tidak dilantik. Saya percaya, persendaan itu satu dosa atas tuduhan yang tidak berasas.

Marilah kita sama-sama mendokong kerajaan yang dibentuk ini demi kebaikan dan masa depan negara yang kita cintai ini. Ketepikan emosi dan kepentingan diri.

Alhamdulillah!

MAZA

MR :  Sesiapa meminta jawatan akan dibebankan dengan tanggungjawab... sesiapa yang tidak meminta akan dipermudahkan Allah urusannya.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. TGHH satu sosok tubuh yang amat dibenci oleh para penjilat dog and pig,di maki dan dihina oleh golongan panpinpon serta RBA yang cacat otak dalam MK

    BalasPadam