Header Ads

ads header

Flash News

Mahathir atau Anwar Ketua Pembangkang? Takkan yang ni nak berebut juga?



Daripada PH sibuk beli MP, nak cukupkan SD adalah lebih baik PH sekarang ini bincang siapa yang bakal jadi Ketua Pembangkang. Takkan yang ni pun nak tikam menikam?

Kalau beli SD, macam Anwar cakap SD sekarang tak guna, yang penting siapa jumpa Agong dapat memberikan nombor. Kalau masing-masing beri nombor esok tak cukup kena beli... Selepas tu PH kemuka nombor, PN beli pula. MP celaka pula sekajap sini sekejap situ.. Rakyat jadi mangsa. PRU-15 nanti yang MP celaka kita buang semuanya.

Kalau buat undi tak percaya kepada Muhyiddin, TSMY hilang kuasa boleh cadang kepada Agong untuk Bubar Parlimen. Silap-silap hb semua PH akan lebur.



Adalah lebih baik Anwar duduk semeja dengan Mahathir bincang siapa patu jadi Ketua Pembangkang ada juga manafaat kepada Rakyat. Anwar boleh twit "saya jumpa bekas pm untuk bincang siapa bakal jadi ketua pembangkang"

Yang geng AMANAH dan IKRAM jangan sombong sangat bila dapat kuasa. Jangan sebut lihat hebat AMANAH tubuh 3 tahun dapat kuasa. Allah beri kuasa tak semesti Allah sayang kita. Itu adalah ujian Allah supaya kita insaf dan memperjuangkan Islam bukan perjuangkan Agama orang lain.

Itu sahaja.

KU MANSOR
PERAK


MR :  Agak siapa layak jadi Ketua Pembangkang? Nak SD juga ke?


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan