Header Ads

ads header

Flash News

Lagi ahli parlimen menafikan sokongan kepada Tun Mahathir



YB Jefrey Kitingan berkata SD yang beliau tandatangani pada pertama kali adalah ketika petembungan Mahathir dengan Anwar dan bukannya pertembungan Mahathir dengan Muhyidin.

Kini beliau menyatakan sokongan kepada Muhyidin.

Nama Jefrey Kitingan adalah pada senarai no 41 dari 114 yang didakwa menyokong Tun yang diedarkan malam tadi oleh Tun Dr Mahathir di laman facebooknya.

Tidak lama selepas itu YB Masir Kujat Sri Aman dan Yb Syed Abu Hussin Hafiz Syed Abdul Fasal Bukit Gantang menafikan dakwaan Tun bahawa beliau menandatangani SD menyokong Tun Dr Mahathir sebagai calon PM,.

Senarai 114 PH kini merosot kepada 111.

Manifesto tipu, senarai SD pun tipu ka? Tak ada kredibiliti langsung senarai 114 orang itu. Adoi malunya. Atuk, bersaralah. Sudah-sudahlah tu wahai Pakatan Harapan. Hormatilah keputusan YDP Agong.

Siang tadi Tan Sri Muhyidin Yasin telah selamat mengangkat sumpah sebagai PM ke 8. Manakala Anwar pula dijangka ditabalkan sebagai bakal PM ke 9.


MR :  Angka 114 angka kencing... ramai penulis wartawan pun kena kencing


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. Aku agak nanti madeykutty pun akan menafikan yg dia menyokong tun mahadhir.

    Sema ni lakonan jer aku agak.. sinuwar kena game lagi nih.. ni semua sbb dia yg terover gila nak jadi pm sampai lupa yg kalau tak kerana madey.. jijah nak bertanding kat p.pauh haritu pun dah goyah.
    Jenis tak reti nak berterima kasih pada tunM sampai dari belum kluar penjara lagi dah mengada2 paksa tun pergi merendah pada dia.

    Madey tu kan dulu bdk skolah yg genius zaman kurikulom cambridge, bukanya budak skolah ngaji sastera auta dpt degree kelas ketiga.
    Tambah lagi tun tu pun kaki kuat auta.

    Rasakanlah ko nuwar.
    Kahkahkah.

    BalasPadam