Header Ads

ads header

Flash News

Pakatan Harapan Sasaran Pemilik Sosial untuk sekatan rakyat bangkit



Mengikut sumber yang boleh dipercayai beberapa bulan yang lalu telah ada satu unit khat ditubuhkan oleh PH (AMANAH) untuk menyekat pendedahan rakyat atas isu-isu rakyat. Mengikut sumber lagi unit ini dibeikan kemudahan gajet dan peralatan bagi memantau pemilik media sosial selain gaji bulanan tetap.

Mereka lebih tetumpu kepada pemilik wanita yang dikira lebih lemah dan takut apabila diugut.
Maklumat yang saya perolehi sama dengan apa yang diwar-warkan oleh Azri.
 Mereka PH semakin mengganas sekarang ini. Mereka gunakan kuasa yang mereka ada dengan menggugut serta membuli mana-mana pejuang yang bangkit mendedahkan kebangsatan pemimpin PH.
.
Jadi Saya nasihatkan agar semua berhati-hati. Jangan buat status di di media sosial dengan ayat yang boleh mereka boleh jadikan kes.
.
Gunakan bahasa yang selamat dan jika bergambar pastikan tidak perlu cakap secara langsung akan apa yang ada pada gambar itu. Cukup secara sinis dan bergurau senda kerana hari ini majoriti rakyat dan semakin sedar betapa bangsat nya kerajaan PH.
.
Info yang diterima setakat ini mengesahkan yang mereka pemimpin PH BERANG dengan rakyat, pendek kata mental mereka dah KOYAK sekarang ni. Jadi kita jangan jadi mangsa mereka.
.
Saya nak ANDA semua berjuang dengan Saya, berjuang lawan Pakatan Hancing ni. Dan kita berjuang dengan bijaksana. Tak perlu fitnah kerana semua kebangsatan yang berlaku hari ini datangnya dari pemimpin PH sendiri.
.
Kalau bukan kita siapa lagi? Kalau bukan sekarang bila lagi? Lawan Tatap Lawan 🔥
.
Sampaikan pesan pada para pejuang pejuang yang lain mesej ini 

Jadi jangan takut kepada balaci DAP ini, walaupun mereka diberikan gaji dengan jawatan TUGAS-TUGAS KHAS rakyat akan bangkit memastikan PH tidak kencing.

JIWA HEBAT
KL



MR :  Kami dah dapat maklumat ini dan tahu siapa pengerusi kerja nak ugut rakyat ini dikalangan pimpinan AMANAH termasuk dikatakan ada orang kuat IKRAM


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


3 ulasan:

  1. Bangang punye kera jaan.....
    Kerajaan menyondol
    Sbb yg pilih semue memang keturunan menyondol
    Puihhhh

    BalasPadam
  2. sondol-sondol jgk...tp jgn smpi silap sondol...karang kena gigit keliling...hahaharun...

    BalasPadam