Header II

Header ADS

Dah terdesak sangat nak duit Malaysiakini membenarkan Iklan lucah


Dah tak ramai pengunjung sekarang ini, rangking alexa sudah jatuh daripada tangga 15 kepada 43 kini Malaysiakini membenarkan iklan lucah di laman mereka.

Nak cari publisiti?
Lapaq duit?

JOHN



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


9 ulasan:

  1. Bodoh lagi babi malaysiakkini....orang2 yg otaknye bebal tak bercahaye je bace malaysiakini....berita kuno dari puak mate sepet aka china babi menyondol....berita2 bodoh sahaje yg dihidangkan,,,
    Taraf berita hanye layak untok bdk sek men je,,,
    Hak tuih kat china babi aka malaysiakini supporter...
    Puih1000x

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko yang bodoh.bangang,main telan jer apa yg orang beritahu,kalau taik tu sedap pun ko gi telan,,apa perkara tgk bukti dulu,,dunia akhir zaman.ni.dh muncul ramai munafik yang berlagak seperti malaikat.

      Padam
  2. aku baca malaysia kini x jumpa plk iklan2 lucah...Kau biyo btul...Bt report lah...

    BalasPadam
  3. Tak pernah nampakpun iklan lucah, heran bin ajaib,padahal hari2 buka malaysia kini, Terbuka porno kut

    BalasPadam
  4. Tak pernah pun terbaca ikhlan lucah kt malaysiakini... Sama je brita yg dorg smpikan spt media lain. Rasanya baca malaysia kini lbih baik drpd baca mindarakyat yg banyak baca ulasan yg maki hamun netizen pasal politik.

    BalasPadam
  5. Ada iklan lucah dalam malaysia kini
    cuba tengok betul2.JANGAN BUTA

    BalasPadam
  6. Xde ape2 pun..biasa je..ape lah
    ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg bekup Malaysia kini ni psti Annuar and geng ama lim kit siang punya grng

      Padam
  7. Bila baca ruang komen komen dalam malaysiakini...kebanyakan komen komen datang dari pembaca yang spesis golongan kepala masuk air atau cacat otak...Tiada idea lima bintang kecuali maki hamun,mencarut dan komen komen isu lapuk seolah olah mereka baru keluar dari gua..Itulah tahap pemikiran cap ayam pembaca malaysiakini yang tidak terkini dengan isu isu terkini...Jadi bukan menghairankan bila ranking merosot

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.