Header II

Header ADS

Apabila RAJA BELIT berfirman...


Dulu dia dapat 2/3 majoriti Parlimen. Apa dia buat?

Dia jadi beraja di mata bersultan di hati. Habis harta negara. Kering rezab negara. Bank Negara Malaysia pun hampir muflis dikerjakannya.

Tapi yang paling ketara, dia kacau kuasa Sultan-Sultan Melayu dan Yang Dipertuan Agong dan dia kebalkan dirinya dari sebarang tindakan undang-undang.

Itu pasallah sampai ke hari ini, dia masih gagal diheret ke mahkamah atas semua kesalahan yang dilakukannya termasuklah mrmbunuh rakyat Memali. Bukan kerana dia tak bersalah dan tak jumpa kesalahannya tapi kerana dia telah pun mengebalkan dirinya dan anak-anaknya dari sebarang undang-undang Malaysia.

Ni dia nak.2/3 untuk apa pula? Untuk menghalalkan perompakan besar-besaran sebab Najib tinggalkan harta dan rezab yang berkali-kali ganda berbanding dia masa jadi PM?
FB




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt




............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

7 ulasan:

  1. Apakah malaysia negara kucar kacir rusuhan? Hingga semua nak berebut

    BalasPadam
  2. Yang susahnya ada rasa dengki irihati.sebab dah kalah pru.tak sangka kalah pru14.maka macam macam cara memburukan PH...masih nak puji lah sokong lah BN. Hakikatnya 60 tahun wang megara hancur hangus....tak mau terima hakikat PH memerintah

    BalasPadam
  3. Apa yg bongok sangat kamu ni tanpa nama..sebelum jd rusuhan baik cegah dulu..selama 60 tahun ni kamu merempat ke?ada ke malaysia jd mcm negara afrika sana?

    BalasPadam
  4. Bukan nk burukkan ph tapi dh memang buruk pun..ko xde otak ke..aku memang x suka jgk bn tp ph lgi terok dri bn bila dh jd jadi kerajaan..manifesto tu sampai pru 15 ke baru nk sattle..org sokong ph sebab byk janji yg x masuk akal dan x dpt di laksanakan..aoe ke bengap la ko ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa nama mmg tk ada nma dia bkn org mlaysia sbb tu dia tk tau dlm 60 thun tu 22 + 1 thun lbih sapa pm.. Otak tu bgi setel sikit tanpa nama.. Bodo tu simpan sikit jgn tunjuk sgt...

      Padam
  5. yang bercakap tak ada hormat sesama sendiri .kita ni misti ada sipat malu klu tak ada sipat malu inilah terjadi klu nak bercakap tu ukur badan sendiri setekad

    BalasPadam
  6. Mohon perbetulkan istilah berfirman kepada admin minda rakyat..firman hanya khusus utk Allah swt shja bukan manusia..maksud mmg sama tp lebih elok diklasifikasikan antara darjat seorang hamba dengan Yang Maha Mencipta

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.