Header Ads

ads header

Flash News

Ramai yang menitiskan air mata dan beremosi tatkala menyaksikan permeteraian PIAGAM MUAFAKAT NASIONAL


Ramai yang menitiskan air mata dan beremosi tatkala menyaksikan permeteraian PIAGAM MUAFAKAT NASIONAL yang menyatukan dua parti terbesar orang Melayu-Islam UMNO dan PAS yang berpuluh tahun bersengketa. 






Puluhan ribu rakyat membanjiri dan memenuhi segenap penjuru PWTC hari ini untuk menyatakan sokongan dan tidak mahu terlepas untuk menjadi sebahagian daripada sejarah penting negara pada tanggal 14 September 2019 ini. Moga Allah berkati dan rahmati permuafakatan ini yang dilandaskan atas dasar aqidah dan ketaqwaan seutuhnya kepada Allah.


















Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Kita mengucapkan syabas dan tahniah kepada parti Islam PAS dan parti Melayu UMNO dan umat Islam yang menyokong kerjasama PAS-UMNO untuk membela dan melindungi agama Islam dan hak umat Islam termasuk hak kaum Melayu yang sedang diancam oleh puak kafir harbi dan puak munafiqun liberal.

    Kerjasama PAS-UMNO akan menyelamatkan rakyat dan negara dari kerakusan nafsu serakah puak kafir harbi dan khadam liberal mereka. Rakyat telah dikencing hancing berulang kali oleh pemimpin-pemimpin kafir harbi roket dan khadam munafik liberal mereka.

    Wahai umat Islam, marilah kita semua menyokong dan mengundi parti Islam dan sekutunya dalam setiap PRK dan PRU 15 untuk kebaikan agama Islam dan hak umat Islam yang sedang ditindas oleh musuh Islam.

    BalasPadam
  2. Syabas dan tahniah di ucapkan pada PAS dan UMNO. Ini membolehkan pentadbiran kerajaan Islamik di jalankan di 4 negeri dibawah pentadbiran mereka. Tukarkan struktur DUN yang ada pembangkang dan kerajaan kepada struktur tiada pembangkang hanya penasihat sebagai permulaan, mengikut perlembagaan. Semoga 4 negeri ini boleh dijadikan contoh cara pentadbiran Islam yang menjadi pemangkin kepada dakwah diatas pentas politik dapat direalisai.

    BalasPadam