Header Ads

ads header

Flash News

Perebutan akan berlaku sebelum PRU-15


Selepas ulasan Tun M yang berikan nafas lega kepada kebanyakan rakyat pelbagai bangsa untuk meneruskan khidmat sepenggal tentunya persoalan baru pasti timbul .

Bagi rakyat Malaysia rata rata telah catitkan muka muka menteri yang cetek minda , memalukan kerana pandai buat teori dan ada yang sombong , tamak dan bangga diri macam dia saja yang bijak kerana dilantik jadi menteri .

Penghijrahan bijaknya manusia menilai hidup terus menerus makin bijak mungkin akibat minda yang teruji , masalah hidup yang terbeban dari kerenah pemimpin itu sendiri maka tiap penggal dan dekad demi dekad , pengajaran tersebut adalah sempadan hidup anak anak muda yang makin dewasa makin sedar perlunya membuang jauh pemimpin2 tak berguna ini.

Dipenghujung tahun akhir datangnya kelibat pilihanraya pasti sekali lagi masalah yang lalu akan kembali ingin disusun semula sebagai rebutan siapa layak jadi PM , TPM dan siapa yang harus berada dekat dengan tampuk ini.

“ Lantak hang pa la lepaih ni...!” Itu mungkin keputusan Tun untuk tinggalkan PH.

Anwar Ibrahim dah pasti ada puak tersendiri.
Azmin Ali juga akan merosakkan cabaran Anwar
Tiap muka yang pernah bermasalah dengan Anwar seperti Zuraida terpaksa akur macam lembu ditarik hidung ... “lu sapa mak lampir...?”
Anwar presiden tau ...!
AMANAH sudah pasti mengharapkan DAP tetapi mampu kah Dr. Zulkefli , Khalid Samad , Mat Sabu , Mahfuz, Salihuddin dipercayai lagi oleh rakyat .

Saya buat ulasan atau persepsi berdasarkan sokongan maklumbalas kebanyakan posting yang memaparkan peranan mereka hanya banyak dihujani kebencian dan maki hamun akibat silap mereka sendiri begitu juga pemimpin PKR dan DAP juga banyak kita baca komen rakyat akan memahatkan perasaan dendam ....” korang tunggu la PRU ni sepenggal je .

Ada juga pemimpin yang pandai pilih jalan selamat kerana tidak cuba ambil kesempatan mempertontonkan diri nak glamour dalam media.

Paling banyak menerima kecaman maki hamun seperti Syed Saddiq , Saifuddin Nasution , Lim Guan Eng dan segelintir pemimpin wanita dari DAP juga mungkin gagal mempertahankan kerusi masing masing .

Kali ini amat sukar untuk PH mempengaruhi rakyat bukan kerana termakan hasutan pihak lawan tetapi rakyat banyak terbeban dengan sikap pemimpin itu sendiri .

#JanganSALAHkanRAKYAT
Perenutan gila kuasa makin teruk dalam PH
TUNGGU DAN LIHAT

FB
Z Bin Ali

MR :  Bersatu akan membuat satu kecutan, PKR dan DAP akan ditikam. AMANAH tak ada apa dia tu sekadar pencacai najis DAP aje..


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan