Header Ads

ads header

Flash News

Cybertropper PH membodoh (baca kencing) rakyat usaha membela bangsa DAP


Setiap hari dan hampir semua tempat gambar di atas diedar disebar dalam facebook kononnya orang cina bertindakbalas kepada orang Melayu Islam kerana tindakan kempen BMF (Beli produk Muslim).

Ramailah yang bodoh dengan mainan cybertropper PH yang kini berjumlah 1430 komuniti seperti yang diumumkan oleh Menteri PH daripada DAP. Malang yang bermain dengan psy war ini orang Melayu Islam terutama kawan-kawan saya daripada AMANAH dan IKRAM.

Gambar itu tak mengambarkan apa-apa boikot pun, sekadar menunjukkan kerjayaan orang Malayu dalam usaha pertanian yang diambil daripada facebook mereka yang menunjukkan mereka berjaya menghasilkan tanaman setaip 4 bulan sekali.



 Tapi cybertropper (baca MACAI PH, kuli dan Khadam DAP) memanipulasi gambar itu untuk menyerang kempen beli produk Muslim.... bodoh apa dia jawab di sisi Tuhan nanti atas kerja jahat dan bodoh ini.

Lagi bodoh yang sesetngah penyokong PH dah kena kencing berkali-kali mengulas kononnya peniagaan, perusaha kecil Melayu teraniya. Kononnya siapa nak beli hasil tanama? Di letakkan nya pula no telefon fake yang menyambung kepada talian cybertropper. Sesiapa menalifon akan kena kencing lagi lebih oleh lakonon MACAI PH yang menjadi khadam DAP.

itu Melayu Islam PH bukan sekadar bodoh tapi JAHAT pengkhianat ISLAM dan bangsa sendiri.


Selagi ada Melayu islam bodoh dalam PH selagi itu Malaysia tidak maju Islam akan tertindas kerana mereka sanggup buat apa sahaja demi nak penuhkan tembolok sahaja.

Nasir Ramlee
nasirramlee@gmail.com
https://www.facebook.com/nasirramlee89


MR :  Melayu Islam PH ni macai Abdullah Ubai tak Tuan Nasir?


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

5 ulasan:

  1. Tentera kacang merah ternakan parti rasis kafir harbi DAPig adalah barua bodioh berganda-ganda yang mencipta pelbagai cerita dongeng untuk menfitnah dan memburuk-burukkan parti Islam dan parti Melayu.

    Jika kita analisa pelbagai artikel, dakwaan dan komen yang ditullis oleh tentera kacang merah , kita akan dapati semua dakwaan mereka tidak disokong oleh sebarang bukti yang kukuh. Maka semua dakwaan tersebut adalah fitnah.

    Ini bererti tentera kacang merah yang suka makan dedak cap roket berfikir dengan lutut bukan dengan otak. Mereka adalah penjaja fitnah yang terkutuk.

    BalasPadam
  2. DAP dilihat begitu rancak mempromosi ‘The Kingdom of God’ dan ‘The Jesus Manifesto’ seperti yang diungkapkan oleh pemimpin DAP, Steven Sim Chee Keong baru-baru ini.....apa komen PA. Dulu kata PAS tunggang agama, sekarang PA kena tonggeng dengan DAP.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ramai masih tak nampak...

      Bukan orang cina atau orang india yg tengah cari gaduh dgn kita. mereka cuma 'front' yg digunakan oleh geng kristian.
      yang sedang rugi ialah melayu, india, cina (bangsa).
      Melayu dan org india ditembungkan (rusuhan kuil dsbg)hingga kes arwah adib terjadi
      melayu dan cina ditembungkan hingga BMF terhasil.

      yang sedang untung sekarang ialah geng kristian.
      dalam diam mereka mencatur untuk memporak porandakan malaysia.
      Kepimpinan DAP majoriti kristian ni la..geng katolik.

      berwaspada lah.

      Padam
  3. Penggabis duit pembayar cukai aja ph gaji tentera iblis ni

    BalasPadam