Header Ads

ads header

Flash News

Ada pihak putar belit ceramah saya - Zakir Naik


PENDAKWAH terkemuka Dr Zakir Naik mendakwa ceramahnya disalah tafsir dan sengaja diputar belit pihak tertentu.

Beliau dalam satu kenyataan berkata, pengkritik itu memetik kenyataannya di luar konteks dengan tujuan mempolitikkan isu terbabit dan berniat jahat.

“Saya sebenarnya memuji Malaysia yang melayan golongan minoriti beragama Hindu dan menegakkan hak mereka iaitu tindakan yang gagal dilakukan kerajaan India terhadap masyarakat minoriti,” katanya dalam kenyataan diedarkan kepada media.

Zakir yang juga Penerima Anugerah Tokoh Maal Hijrah 2013 berkata, tuduhan seperti dilaporkan media agak nakal dan direka bukan sahaja bertujuan mempolitikkannya, malah menyebabkan ketidakharmonian agama dalam masyarakat.

“Berdasarkan rakaman dalam ceramah saya menunjukkan perkara bertentangan dengan laporan terbabit.

“Selepas kuliah mengenai tajuk ‘Salah fahaman mengenai Islam’, saya ditanya beberapa soalan daripada penonton mengenai isu Kashmir dan nasib umat Islam di India.

“Lalu saya menjawab, saya memuji Malaysia dan kerajaannya kerana melayan masyarakat minoriti Hindu dengan memberi hak sewajarnya dan perkara itu gagal dilakukan kerajaan India terhadap minoriti Muslim di sana,” katanya.

Kenyataan Zakir didakwa dimanipulasi ketika dia berceramah di Kota Bharu, selepas menerima jemputan dari kerajaan negeri Kelantan, 9 Ogos lalu.

Beliau berkata, dia tertanya-tanya bagaimana masyarakat beragama Hindu di Malaysia boleh mengamalkan 10 peratus hak mereka di Malaysia berbanding masyarakat beragama Islam di India.

Katanya, masyarakat beragama Islam adalah minoriti di India iaitu kira-kira 20 hingga 25 peratus rakyatnya beragama Islam.

Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

14 ulasan:

  1. SETUJU sgt. dgn. YB ULAMA/USTAZ Dr. Zakir naik terCINTA kita ni!! Tak ke KELAKAQnya tapi HARAM JADAH betul - si PENDATANG2 Cina/Paria BANGKAI2 BABI rasis/fasis/supremasis, boleh pula pikiaq TANAH MELAYU/NEGARA ISLAM kita ni, KEPALA2 BUTOH BAPA2 Pendatang2 haram jadah depa punya - utk. mengHALAU Dr. Zakir Naik terCINTA kita sewenangnya?!!! Yg. si BARUA2 Melayu BANGKAI2 BABI-si PENJILAT2 DUB*Q DAP bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael, terutamanya si patriot CELAKA tu, rais yatim dan syed sadiq HOMO , yg. juga mahu Dr. Zakir kita ni diHALAU - baik lu semua MAMPOS cepat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Maka, YB Ustaz/Ulama TERKEMUKA, Dr. Zakir Naik terCINTA kita - TAK perlu APLOGETIK pd. ANJING2 PARIA PENGGANAS/PEMBUNUH HINDU dr. hindrafHOMO/Tamil Eelam Sri Lanka DAPpembunuh ni!! Tgk. KESETIAAN si ANJING PARIA PENGGANAS/PEROMPAK ramasamy DAP bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael ni, pd. PENGGANAS/PEMBUNUH HINDU Tamil Eelam yg. telah MEMBUNUH/MEROGOL/MEROMPAK dlm. GENOSID2 amat KEJAM,bangsa BUMIPUTERA Katholik/Islam SRI LANKA ni!!

    Tgk. REPOT POLIS yg. BERLAMBAK2, terhdp. PENGGANAS ramasamy DAP bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael ni-penyokong PENGGANAS PARIA HINDU Tamil Eelam Sri Lanka (LTTE) ni - yg. telah diTUTUP sewenangnya oleh POLIS/KDN (yiddin dah kena BLACKMAIL sampai MAMPOS oleh DAPembunuh - sbb. GILA SEKS dgn. BINI Cina HAKIM PARIA, si PELACUR Cina terKANGKANG hanyir berLENDIR, yg. disyaki EJEN DAPembunuh) atau PEGUAM NEGARA PARIA rasis BANGKAI ANJING pundek SAMPAH DAP PENGGANAS/PENJAJAH tu!! CELAKA betul PENIPUAN dan ROMPAKAN pd. oleh DAP bangkai ANJING pd. RAKYAT dan NEGARA ISLAM kita ni!!!!

    Dan Pertubuhan Pengganas Hindu yg. mahu MENUBUHkan DUNIA/NEGARA HINDU (HINDU NATION) yg. FASIS dan RASIS, RSS, yg. MENAJA BJP/MODI dan LTTE ini! Lihat di -

    1. http://dbsjeyaraj.com/dbsj/archives/31781

    Penang Deputy Chief Minister Prof.Ramasamy Should Resign from Public Office in Malaysia and Support LTTE in Personal Capacity.

    Posted by Administrator

    DBS Jeyaraj com
    on 10 July 2014;

    2. https://www.bhplus.com.my/berita/kes/2018/07/449963/laporan-polis-ke-atas-p-ramasamy

    Laporan polis ke atas P Ramasamy

    Oleh Mohd Helmi Irwadi Mohd Nor

    Berita Harian Online
    16 Julai 2018; dan di

    3. https://www.thestar.com.my/news/nation/2018/07/20/igp-well-investigate-deputy-cms-alleged-links-to-ltte/

    IGP: We’ll investigate Deputy CM’s alleged links to LTTE

    Star Online
    20 Jul 2018.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lihat apa makna pertubuhan PENGGANAS/PEMBUNUH HINDU RSS di INDIA, yg. MENAJA akan PEMBUNUH2/PENGGANAS2 BJP-Modi/LTTE - yg. juga BERTAPAK kat NEGARA ISLAM kita ni melalui PENGGANAS2/PEMBUNUH2 PARIA Hindu bangkai ANJING, hindrafHOMO/LTTE dan PENAJA2 ramasamy/kulasegaran/rayer DAPpembunuh bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael depa ni!! Sbb.tu depa ni semua amat BENCI akan ISLAM/umatnya terutamanya bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita, serta asyik MENIPU dan MEMPROVOKASI, kononnya kita 'pendatang' dan kononnya lagi, TANAH MELAYU pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ini, asalnya, negara 'hindu'!! PDRM bah. TERORISMA - hang TIDOQkah?! Lihat di -

      https://medium.com/@stophindutva/what-is-the-rss-b69ad1d520ec

      Hindu Fascism 101: What is the RSS?

      By Alliance for Justice and Accountability

      Medium com
      Oct 25, 2018

      Padam
    2. Dan lihat kaitan PENGGANAS2/PEMBUNUH2 PARIA HINDU RSS ni, dgn. PENGGANAS2/PEMBUNUH2 HINDU Tamil Eelam Sri Lanka (LTTE) ni, di -

      https://www.sabrang.com/gujarat/statement/hindutvalink.htm

      VHP's TIES WITH THE TIGERS?

      By Dilip Simeon

      Sabrang com
      Update: April 25, 2002

      Padam
    3. Sbb. itu, NEGARA ISLAM kita ini juga patut amat RISAU psl. PENGGANAS2/PEMBUNUH2 RSS/BJP/LTTE-si EJEN2 ISrael/MOSSAD-CIA/US-NATO ni yg. MENYAMAQ sbg. PENGGANAS2 'ISLAM' - yg. MENGEBOM Gereja2 Katholik di Sri Lanka baru2 ini, utk. mengHASUT ke arah KEBENCIAN pd. ISLAM dan BUMIPUTERA Islam Sri Lanka, serta MENAKLUK Selat Palk dan Gulf of Mannar, Laut Arab (Arabian Sea) dan Bay of Bengal, dan akhirnya seluruh Lautan Hindi (Indian Ocean) yg. juga amat KAYA dgn. THORIUM/URANIUM di GUNUNG2 BERAPI bawah LAUT, jutk. Pembinaan SENJATA2 NUKLEAR Barat/ZIONIS dan KULI2 depa termsk. INDIA haram jadah ni [sbb. itu juga MALDIVES dan FIJI dah diTAWAN depa (oleh PENDATANG2 INDIA, termsk. melalui rejim Maldives yg. baru, yg. pro-MOSSAD/CIA/NATO depa), serta MYANMAR dan BANGLADESH juga mahu diTAKLUK depa]!

      Lihat PENGGANAS Zionis, John Bolton, yg. amat ANTI-ISLAM dan mahu MENGEBOM akan Mekah SUCI kita, waktu PERANG IRAQ amat JAHAT tu, oleh rejim2 PENGGANAS US/UK - tiba2 bukan main mesra dgn. rejim SRI LANKA (yg. dah diSERAP msk. EJEN2 PENGGANAS/PEMBUNUH Hindu Tamil Eelam ni), selepas PENGEBOMAN Gereja2 Katholik ni!! Di -

      http://www.asiantribune.com/node/92759

      Sri Lanka: Unavoidable U.S. military influence is a reality

      Asian Tribune com
      2019-05-22

      Padam
  2. Al-Qur'an memberitahu kita bahawa puak kafir dan puak munafik tidak redha terhadap agama Islam dan umat Islam dari dulu, kini dan selamanya sehinggalah umat Islam mengikut kesesatan mereka.

    Maka kita tidak merasa terkejut melihat puak kafir dan puak liberal munafik sentiasa mencipta fitnah untuk menghina dan memburuk-burukkan agama Islam dan umat Islam di negara Malaysia yang merupakan sebuah negara Islam.

    Bukti yang sangat jelas sekarang ialah puak kafir dan puak munafik di Malaysia menjadi anjing kurap ternakan rejim rasis hindu India yang sangat menindas dan memusuhi agama Islam dan umat Islam di India untuk menghalau pendakwah Islam Dr Zakir Naik keluar dari Malaysia dan menyerahkan beliau kepada rejim rasis hindu India untuk dizalimi, disiksa dan dipenjarakan dan dibunuh dalam penjara.

    Pemimpin-pemimpin rejim rasis hindu India telah mencipta pelbagai fitnah untuk menghina dan memburuk-burukkan agama Islam dan umat Islam di India supaya puak kafir hindu membenci, menindas dan membunuh umat Islam di India dan Jammu Kashmir.

    Bahkan mereka telah menghasut sami hindu, pelampau, ekstremis dan pengganas hindu menyerang, menyiksa, merogol dan membunuh beribu-beribu umat Islam, membakar rumah umat Islam dan memusnahkan masjid dll di Gujerat dll.

    Sekarang rejim rasis hindu India telah mencipta fitnah terhadap Dr Zakir Naik dan mengarahkan polis antarabangsa Interpol menangkap Dr Zakir Naik. Alhamdulillah, Interpol menolak arahan rejim hindu tersebut kerana rejim hindu tidak mempunyai sebarang bukti terhadap Dr Zakir Naik.

    Sekarang anjing-anjing kurap rasis ternakan rejim rasis hindu India sedang menyalak di Malaysia mencabar unat Islam.

    BalasPadam
  3. Jika kita mendakwa kita beragama Islam, bacalah, hayatilah dan amalkan firman Allah:

    " Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam). Engkau melihat mereka tetap beribadat rukuk dan sujud, dengan mengharapkan limpah kurnia (pahala) dari Tuhan mereka serta mengharapkan keredaanNya. Tanda yang menunjukkan mereka (sebagai orang-orang yang soleh) terdapat muka mereka – dari kesan sujud (dan ibadat mereka yang ikhlas). Demikianlah sifat mereka yang tersebut di dalam Kitab Taurat; dan sifat mereka di dalam Kitab Injil pula ialah: (bahawa mereka diibaratkan) sebagai pokok tanaman yang mengeluarkan anak dan tunasnya, lalu anak dan tunasnya itu menyuburkannya, sehingga ia menjadi kuat, lalu ia tegap berdiri di atas (pangkal) batangnya dengan keadaan yang mengkagumkan orang-orang yang menanamnya. (Allah menjadikan sahabat-sahabat Nabi Muhammad, s.a.w dan pengikut-pengikutnya kembang biak serta kuat gagah sedemikian itu) kerana Ia hendak menjadikan orang-orang kafir merana dengan perasaan marah dan hasad dengki – dengan kembang biaknya umat Islam itu. (Dan selain itu) Allah telah menjanjikan orang-orang yang beriman dan beramal soleh dari mereka, keampunan dan pahala yang besar." (Surah Al-Fath: 29)

    Marilah kita semua umat Islam membela dan melindungi agama Islam, ulama dan pendakwah Islam, institusi Islam dan hak umat Islam yang sedang diancam oleh puak kafir harbi rasis dan khadam liberal mereka.

    BalasPadam
  4. Bahaya Puak Munafik Melayu

    Sekarang kita sedang melihat puak munafik Melayu bersekongkol dengan puak kafir harbi @ musuh Islam menfitnah dan memburuk-burukkan ajaran Islam dan ulama Islam dan pendakwah Islam seperti Dr Zakir Naik dalam media massa.

    Sesungguhnya puak munafik Melayu ini adalah lebih berbahaya dari puak kafir harbi kerana mereka berpura-pura beragama Islam tetapi hati mereka membenci Islam dan berusaha menyesatkan umat Islam dan memusnahkan ajaran Islam dari dalam. Mereka adalah musang berbulu ayam.

    Maka kita tidak terkejut jika mereka lebih suka minum arak dari minum air halal, lebih suka makan babi dari makan daging halal, mereka lebih suka berzina dari hubungan seks halal dll. Lebih suka ke disko dan membenci masjid.

    Mereka lebih suka benda haram dari benda halal. Mereka percaya setiap manusia bebas melakukan kemungkaran dan kesesatan tanpa sebarang halangan.

    Kehidupan mereka lebih orang putih dari orang putih sendiri kerana mereka fikir mereka setaraf dengan orang putih. Mereka percaya arak menyumbang kepada tamadun dunia dan kemajuan sains dan teknologi. Betapa bodoh dan naifnya mereka walaupun mereka belajar tahap universiti.

    Mereka perasan mereka setaraf dengan kaum kulit putih sedangkan orang kulit putih memandang rendah kepada orang kulit berwarna seperti mereka kerana cuba meniru Barat. Apes aping the whites.

    Cara hidup mereka sama seperti puak kafir dan mungkin sebilangan dari mereka telah murtad secara suli dan mereka berpura-pura hidup sebagai orang Melayu Islam. Maka mereka tidak merasa malu atau segan untuk mempertikai ajaran Al-Quran dan menolak Sunnah Rasulullah S.A.W..

    Jika Dajjal muncul di negara kita, merekalah di antara puak yang pertama menyertai dan mengikuti Dajjal untuk menyesatkan umat Islam.

    BalasPadam
  5. Mengapa pihak berkuasa sibuk menyoal siasat Dr Zakir Naik tetapi membiarkan pemimpin dan menteri DAP bebas menghina agama Islam, umat Islam termasuk kaum Melayu dan Perlembagaan Persekutuan ? Bagaimana pula pemimpin DAP yang didakwa merogol pembantu rumah ? Mengapa tiada tindakan terhadap pemimpin-pemimpin DAP yang betsikap rasis dan membuat hasutan rasis dalam media massa ? Mengapa tiada tindakan ?

    Pihak berkuasa perlu bersikap adil dan telus dengan bertindak tegas ke atas pemimpin dan menteri DAP. Jika pihak berkuasa gagal bertindak secara adil dan telus, rakyat tidak akan hilang kepercayaan dan mempersoalkan integriti pihak berkuasa.

    Dahulu sebelum PRU 14 PH berjanji untuk menegakkan rule of law tetapi sekarang sudah jelas PH bercakap bohong dan kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu.

    InsyaAllah kita umat Islam akan bersatu padu menyokong parti Islam PAS dan sekutunya menggulingkan PH dalam PRU 15 untuk menyelamatkan agama Islam, hak umat Islam termasuk hak kaum Melayu, negara dan keadilan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pihak berkuasa perlu bersikap adil dan telus dengan bertindak tegas ke atas pemimpin dan menteri DAP. Jika pihak berkuasa gagal bertindak secara adil dan telus, rakyat sudah pasti hilang kepercayaan dan mempersoalkan integriti pihak berkuasa.

      Padam
    2. Komen 18 Ogos 2019 8:08 PG adalah pembetulan untuk komen 18 Ogos 2019 8:03 PG di atas.

      Padam
  6. Pembetulan:

    Pihak berkuasa perlu bersikap adil dan telus dengan bertindak tegas ke atas pemimpin dan menteri DAP. Jika pihak berkuasa gagal bertindak secara adil dan telus, rakyat akan hilang kepercayaan dan mempersoalkan integriti pihak berkuasa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya mohon tuan admin delete komen saya pada 18 Ogos 2019 8:06 PG.

      Terima kasih.

      Padam
  7. Puak munafik Melayu liberal adalah seperti anjing kurap yang berdiam diri atau menyalak menyokong puak kafir setiap kali puak kafir menghina agama Islam dan umat Islam.

    Apabila umat Islam mengkritik pemimpin-pemimpin kafir rasis yang menghina agama Islam dan umat Islam, anjing-anjing kurap ini akan menyalak sekuat hati mereka membela tuan kafir harbi DAPig mereka kerana anjing-anjing kurap ini diberi makan dedak cap roket.

    Maka tidak hairanlah anjing-anjing kurap ini suka menjilat kaki tuan kafir harbi DAPig. Bahkan mereka sanggup menjual ibubapa mereka sendiri untuk mendapatkan dedak cap roket. Amat memalukan.

    BalasPadam
  8. mesiakini laknatullah adalah media kafir harbi celaka lagi bangsat kerana selalu mencipta dan menyebarkan pelbagai fitnah untuk menghina dan memburuk-burukkan agama Islam , ulama dan pendakwah Islam seperti Dr Zakir Naik, parti Islam dan umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya.

    BalasPadam