Header Ads

ads header

Flash News

Bukti Konspirasi Dalam Kes Kematian Adib Semakin Jelas


Berhubung dgn sidang media yg dibuat oleh Puan Syazlin Mansor (Bekas peguam keluarga Adib, bomba dan KPKT) tengah hari tadi, kita dapat menyimpulkan bahawa kenyataan beliau jelas membuktikan ada gangguan oleh pihak tertentu dalam prosiding inkues dalam kes Allahyarham Adib.

Jelas terbukti bahawa tiada ada 'conflict of interest' yang timbul terhadap perlantikan Puan Syazlin sebagai peguam yang mewakili keluarga Allahyarham Adib, Bomba dan KPKT.

Tommy Thomas yang merupakan Peguam Negara sudah sedia maklum akan perlantikan Puan Syazlin tetapi tidak pernah membantah. Bantahan hanya dibuat apabila Puan Syazlin mula membuktikan kelemahan hujah-hujah yang diberikan oleh pakar di HKL.

Kita menyokong teguh Puan Syazlin dan berterima kasih di atas kenyataan media yang diadakan tadi bagi menjelaskan kedudukan penarikan diri beliau. Kita amat berharap agar beliau dapat meneruskan semula sebagai peguam yang mewakili pihak keluarga dan bomba.

Akhir sekali, kita sekali lagi mendesak agar Tommy Thomas meletakkan jawatan sebagai Peguam Negara kerana jelas terdapat sesuatu yang tidak kena yang dilakukan oleh beliau.

Sokong dan sebarkan petisyen ini: bit.ly/TommyThomasUndur

Aminuddin Yahaya
Pengerusi Gerakan Pembela Ummah (UMMAH)
12 Jun 2019

Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Orang kafir tidak pernah redha terhadap agama Islam dan umat Islam. Apabila puak kafir dan khadam munafik liberal mereka berkuasa, Kita boleh melihat bagaimana mereka menghina dan menindas agama Islam dan umat Islam.

    BalasPadam