Header Ads

ads header

Flash News

Perbahasan YB Asmuni Awi Dengan YB Razman Zakaria



Kalau Berani Dengar Dari Mula Sampai Habis Perbahasan YB Asmuni Awi Dengan YB Razman Zakaria

Bukan main para cybertrooper PH duk kutuk mengatakan YB Razman terkedu tak boleh menjawap hujahan dari YB Asmuni dimana mereka menjaja 2 video yang sudah disunting yang hanya mengambil part YB Asmuni berhujah dan part YB Razman menjawap mereka potong...

Masa perhujahan itu sebenar sesi pengulungan oleh Exco Agama dan Pendidikan Islam, Luar Bandar dan Pembangunan Usahawan Perak, YB Asmuni Awi,

Didalam sesi pergulungan itu YB Asmuni telah mengambil kesempatan membuat TUDUHAN gabungan UMNO dan PAS akan menyuburkan budaya mengkafirkan pihak lain...

YB Asmuni membuat tuduhan "Berkawan dengan UMNO tapi mengkafirkan orang lain dimana YB Asmuni turut memperdengarkan kepada Sidang Dewan rakaman audio yang didakwa ucapan seorang pimpinan Pas Pusat. ( rakaman audio yang sudah lama)

Kemudian YB Razman bangkit mencelah untuk menerangkan tuduhan YB Asmuni tapi semasa YB Razman nak menerangkan YB Asmuni memotong hujahan dan menyampuk dengan timbulkan persoalan lain..



Orang nak jawab YB Asmuni pintas, orang nak cakap dia menyampuk...suruh orang jawap... bila orang nak jawap dia potong... suruh lagi dia potong...begitu la sehingga habis masa pergulungan

UNTUK REKOD Suara orang yang diperdengarkan oleh YB Asmuni tu, orangnya sudah meninggal dunia di Madinah baru ini, selepas sahaja selesai menunaikan umrah, dikuburkan diperkuburan Baqi. Berkaitan dengan video tu juga, yang empunya suara telah dituduh dengan tuduhan seperti yang YB Asmuni sebut dalam dewan. Dia saman orang yang menuduh tu dan menang saman tersebut

Baca berita disini : https://malaysiadateline.com/azli-taliban-menang-saman-syi…/

Kita sedia maklum,orang yang telah meninggal tak boleh lagi nak pertahankan ucapan dia.

Persoalan :
Adakah Exco Agama ini mahu menghabiskan masa penggulungan dengan isu ini, sedangkan banyak lagi isu agama yang sepatutnya beliau gulungkan???
Hujung video yang tak tahan tu...kena balun dengan YB Abdul Manaf

#PH_BajetSuci #PH_Fitnah #RakyatSedangMenilai

Twitter : https://twitter.com/AnakSeligi
YouTube:https://www.youtube.com/user/mrseligi
Instagram : https://www.instagram.com/nasir_seligi
Facebook :https://www.facebook.com/PejuangKelantan

MR :  Bila telah mengkhinati perjuangan akhir akan menjadi makin sesat..


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Menghadapi Kolesterol TINGGI!!?? Dapatkan PENCAIR KOLESTEROL DISINI>>>>KLIK SINI<<<<
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

6 ulasan:

  1. kalau nak bersama sama dengan dapig kita pon tak cemburu tapi jangan berulang ulang kali kata pas tak islamic . Dengan rambut beattle kamu nampak sangat mengapu dpig.Hero lah kononnya.

    BalasPadam
  2. Dalam PAN tiada yang layak digelar ulama..keilmuan hanya sekadar jadi barua DAP yang langsung tidak membawa rahmat kepada kebaikan Islam...jauh sekali rahmat kepada Malaysia dan tak relevan langsung kepada seluruh alam

    BalasPadam
  3. Puak pandap telah melanggar baiah perjuangan Islam maka kita tidak terkejut melihat puak pandap bercakap merepek dan merapu setelah menjadi khadam abang besar kafir harbi roket.

    Setiap kali puak rasis kafir harbi roket menghina Islam dan umat Islam, puak pandap ini diam membisu seperti syaitan bisu @ pasu bunga kerana mereka takut pada abang besar roket. Inilah akibatnya apabila manusia menyembah manusia dan dedak cap roket.

    Bukankah mereka sepatutnya takut pada Allah bukan pada manusia?

    BalasPadam
  4. Moga Allah jauhi kita dari berlaku khianat dan rempuh baiah dgn Allah sesuka hati. Langgar Baiah tak dapat ditebus dgn kambing... Bukan mcm sumpah/al Yamin.

    Benar sekali, tiada yg layak digelar ulama dlm PAN.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Tiada apa yg boleh aku komen selain "bongkak dan sombong sungguh YB Manjoi ni". In sya Allah akan ada balasan dari Nya suatu hari nanti.

    BalasPadam