Header Ads

ads header

Flash News

Pemuda UMNO, Pas sepentas di Semenyih



SEMENYIH - Selepas seminggu berkempen dalam PRK DUN Semenyih, kerjasama antara UMNO dan Pas dilihat semakin utuh dari hari ke hari.

Malam ini, Ketua Pemuda UMNO, Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki dan Ketua Pemuda Pas, Muhammad Khalil Abdul Hadi bergabung, sepentas bersama berceramah di Taman Kantan Permai, di sini.

Difahamkan, ceramah sepentas UMNO - Pas ini pertama kali dianjurkan sepanjang kempen PRK DUN Semenyih sekaligus membuktikan kesepakatan dua parti itu.

Kini, penyokong kedua-dua parti hanya menunggu ceramah sepentas melibatkan dua pemimpin utama parti, Datuk Seri Mohamad Hassan (UMNO) dan Datuk Seri Abdul Hadi Awang (Pas).

Berdasarkan kepada kenyataan beberapa pemimpin Pas dan UMNO, ceramah itu dijangka akan dianjurkan dalam masa terdekat namun tarikhnya masih belum diketahui.



MR :  Ini yang mungkin ditakuti oleh DAP dan PH



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. Minta tolong pemuda Pas dan umno.tolong simpati pada Ph.Ada yg tkleh tido ni.jgn la duk sepentas gini.rimas tauuu

    BalasPadam
  2. 5:54 Wahai orang-orang yang beriman! Sesiapa di antara kamu berpaling tadah dari ugamanya (jadi murtad), maka Allah akan mendatangkan suatu kaum yang Ia kasihkan mereka dan mereka juga kasihkan Dia; mereka pula bersifat lemah-lembut terhadap orang-orang yang beriman dan berlaku tegas gagah terhadap orang-orang kafir, mereka berjuang dengan bersungguh-sungguh pada jalan Allah, dan mereka tidak takut kepada celaan orang yang mencela. Yang demikian itu adalah limpah kurnia Allah yang diberikanNya kepada sesiapa yang dikehendakiNya; kerana Allah Maha Luas limpah kurniaNya, lagi Meliputi PengetahuanNya.5:55 Sesungguhnya Penolong kamu hanyalah Allah, dan RasulNya, serta orang-orang yang beriman, yang mendirikan sembahyang, dan menunaikan zakat, sedang mereka rukuk (tunduk menjunjung perintah Allah).
    5:56 Dan sesiapa yang menjadikan Allah dan rasulnya serta orang-orang yang beriman itu penolongnya (maka berjayalah dia), kerana sesungguhnya golongan (yang berpegang kepada ugama) Allah, itulah yang tetap menang.
    5:57 Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu menjadikan pemimpinmu orang-orang yang membuat agamamu jadi bahan ejekan dan permainan, (yaitu) di antara orang-orang yang telah diberi kitab sebelummu dan orang-orang kafir (orang musyrik). Dan bertakwalah kepada Allah jika kamu orang-orang beriman.

    BalasPadam