Header Ads

ads header

Flash News

Perwakilan Amanah Kedah Hentam Dr Zulkifly tak turun bersama rakyat


Perwakilan Amanah Kedah, Ridzwan Abu Bakar menempelak pemimpin tertinggi parti supaya tidak melupakan rakyat yang telah memilih parti itu untuk berkuasa.

Ridzwan yang menyampaikan ucapan perbahasan di Konvensyen Nasional AMANAH 2018 mengutuk pemimpin yang tak turun padang untuk bertemu rakyat.

"Saya ulang sekali apa yang disebut Presiden, jangan sesekali kita memperkecilkan rakyat dan lebih hebat dari itu kita mengingatkan presiden dan saf kepimpinan dan kepada kita semua jangan sesekali memperbodohkan rakyat" Katanya.



Dia tersasur (rasanya memang dia sengaja) menyebut nama Dr Zulkifli Ahmad yang tak nampak batang hidung 2 hari konvensyen di dewan makan yang disediakan untuk ahli dan perwakilan yang hadir. Dia bukan Dr Zul sahaja tapi ramai pimpinan tak bersama dengan rakya untuk makan 2 hari.

Katanya "Umno jatuh kerana mereka menganggap bahawa rakyat ini bodoh, mereka jatuh kerana menganggap rakyat akan mengikut apa kata mereka".

"Sesungguhnya sekali rakyat berani berubah dan rakyat akan menjadi rakyat yang berani terus berubah," kata Ridzwan.

Ridwan juga perli mereka yang dah dapat pangkat Tan Sri Dato Sri termasuk tiang seri katanya.
MR :  Itu baru 6 bulan dah tunjuk lagak, rosak UMNO 60 tahun tapi Amanah tak sampai setahun dan nampak buruknya lebih banyak daripada baik


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

8 ulasan:

  1. Dia bukan kutuk Dr. zulkiflylah tuan, sebaliknya memberi peringatan. Takkan tuan tak tahu membezakan kutuk denngan beri peringatan. Fahami maksud sesuatu istilah dan kosa kata itu dengan baik, barulah penulisan tuan kelihatan berwibawa. Boleh, tuan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aikk terasa nampak? Bukan ke fitnah ni dah jadi mainan parti pan? dan lain kali jangan jadi keldai suruhan dapigs, boleh "tuan"?

      Padam
    2. Istilah lah, kosa kata lah, faham maksud lah......hahahhaha....bila hentam orang tak pakai semua ni.

      Padam
  2. Memang nak kutuk tapi takkan nak gunakan perkataan kutuk. Macam isu kereta nasional 3. Ramai yang kutuk kat belakang (orang PH jua). Kalau gunakan bermakna merelakan bekalan dedak dipotong. Mana maunya, aish.

    BalasPadam
  3. Kalau dah makan dedak DAP tu, akyahlah berselindung dengan perkataan rahmatain Alamain. Nak tegur mungkarpun menikus.Katanya dulu nak lawan PAs yang dikatakan ekstrim(entah ekstrim kat mana).Masa dalam PAS dulu jaga sangat bab2 hukum tapi bila dah keluar PAS,membisu bab hukum.presidenpun ok jer gesel2 dengan amoi

    BalasPadam
  4. Kami Melayani Pemesanan dan Pemasangan Mesin Fingerprint, Software Absensi, dan Aplikasi Mobile Monitoring, untuk Wilayah Kota/Kabupaten di Provinsi Lampung

    BalasPadam