Header II

Header ADS

Perwakilan Amanah sendiri kata Ustaz dan Ulama mereka hanya tukang baca doa sahaja


Parti Amanah Negara (AMANAH) menjadikan ulama dan kumpulan 'asatizah' sebagai pembaca doa sahaja dalam majlis mereka. Hiasan kulit buku pun tak ada gambar ulama. Jangan nak bagi kedudukan dalam parti dan kerajaan kata perwakilan dari Pahang Sazli Mohd Noor.

Untuk lawan PAS (niat mereka ulama dalam Amanah sekadar nak lawan PAS bukan membimbing) dan mengimbangi kuasa Pas Amanah kena tonjolkan ulama, kata perwakilan dari Pahang Sazli Mohd Noor.

Sazli berkata demikian ketika menyampaikan ucapan perbahasan di Konvensyen Nasional Parti Amanah Negara (Amanah) 2018 di Hotel Casuarina Meru hari ini.


MR :  Amanah dan pimpinan mereka dah rosak,niat mereka dan lari daripada apa yang Islam ajar


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

6 ulasan:

  1. Niat PAN ni nak hapuskan PAS sahaja,kecik sangat motivasi tu. Patutnya niat lah nk laksanakan ISLAM. Adoi PELIK kau PAN.

    BalasPadam
  2. Bukan setakat ulamak, MP Pan membisu atas isu rakyat, bangsa dn agama..pekak badak.Sepatutnya mereka psrjuangka. Isu rakyat.Patutpun nama kuali...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebanyak mana Bontot Kuali di sental, ia tetap hitam takkan jadi putih apa lagi jadi hijau, biru, merah atau oren.

      Padam
  3. Bila suara berpecah, ia jadi kecil. Suara yang kecil akan tenggelam dalam suara yang besar. Kalau yang besar adalah Islam alangkah bangganya tapi kalau yang besar itu adalah sekular tak tahulah kat mana yang kecil itu nak taruh muka.

    BalasPadam
  4. Pan ni umpama temukut tepi gantang DAP saja

    BalasPadam
  5. Apa perjuangan PAN? perjuangan Islam Rahmatain Alamin? Mujahid kata bukan tugas kerajaan mencegah kemungkaran.Ramasamy kata Zaki Naik itu Setan,Mujahid kata Zaki Naik tak sesuai berdakwah di malaysia. Presiden PAN pulak sebaik sahaja keluar pAS, gesel2 dengan amoi masa Bersih. Semua itu gambaran sebenar PAN.Ustazhmad Awang ada cegah mungkar dalam PAN? Semua kelaut

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.