Header Ads

ads header

Flash News

Cipta kontroversi selepas gagal tunai janji


ROMPIN: Kerajaan Pakatan Harapan (PH) berusaha keras menutup kegagalan mereka mengotakan janji Pilihan Raya Umum (PRU) lepas dengan memainkan isu-isu sensitif dan kontroversi.

Pengerusi Lajnah Dakwah PAS Pahang, Ustaz Nazri Ahmad berkata, kerajaan PH tidak jauh berbeza dengan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang mengamalkan pemikiran berteras sekular.

“Cuma bezanya kerajaan PH lebih agresif berbanding BN memainkan sentimen agama dan bangsa yang lebih berbahaya kepada keharmonian kaum.

“Rakyat melihat kerajaan PH lebih jelas memperjuangkan dasar liberal dan antiIslam untuk kepentingan kumpulan minoriti dalam kerajaan,” katanya di sini.

Kerajaan PH mencetuskan cadangan meratifikasikan Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum (ICERD) yang kini mendapat tentangan rakyat. Begitu juga pengedaran kitab bible secara meluas di beberapa tempat di Kedah juga membangkit penentangan rakyat. - HARAKAHDAILY

MR :  Kerajaan PH gagal di awal permainan dan menunjukkan jalan yang sangat sukar untuk kekal memerintah dalam jangka masa yang lama.


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Pakatan liberal-kafir harbi akan lingkup dalam PRU 15 sebab umat Islam termasuk kaum Melayu telah menyedari pakatan bersikap anti-Islam dan puak munafik liberal dan puak kafir harbi sibuk melakukan provokasi dan penghinaan yang melampaui batas ke atas agama Islam dan umat Islam secara terbuka !!!!

    BalasPadam