Header Ads

ads header

Flash News

Sembang di Chit Chat MindaRakyat


Salah satu cara untuk berkomunikasi mudah antara pembaca laman MindaRakyat (MR) atau antara pembaca dengan admin ialah dengan menggunakan ruang "shoutbox" yang kami namakan sebagai "Chit Chat MR"

Pengguna Chit Chat tidak perlu mendaftar dan boleh menggunakan sebarang nama. Sekiranya anda ingin menggunakan nama dan gambar tersendiri untuk setiap kali anda bersembang di sini anda boleh buat dan bergantung kepada 'ingatan' pada browser yang digunakan.

Mula-mula pilih nama misalnya "Test untuk FAQ" kemudian klik pada 'profile'. Lihat seperti di atas.


Kemudian pilih change picture.

Misalnya kita pilih gambar tanya soal. klik balik ke "your profile". Walaupun macam tak nampak 'picture' yang kita pilih. Anda taip aje dan terus post pada "arrow" di hujung kanan anda.

Jika anda tidak ubah apa-apa nama dan gambar tersebut kekal, walaupun anda tutup browser. Anda boleh ubah nama tanpa mengubah gambar.

Harap ruang sembang chit chat ini memberikan manafaat dan anda boleh bertanyakan sesuatu kepada admin, termasuk berkenaan IT di sini dan Insya-Allah akan akan cuba menjawab.

Selamat mencuba.



MR : Tak banyak chit chat/shoutbox berjaya dengan meriah. Jadi kami serah kepada anda untuk memeriahkannya atau menjadikannya sesawang baru ....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan