Header II

Header ADS

Mahathir nak tunjuk lagak di pejabat Bersatu yang rak dan meja dia semua dah dikosongkan


Dr Mahathir Mohamad kini berada di ibu pejabat Bersatu di Petaling Jaya, kira-kira sejam sebelum sidang media Hamzah Zainuddin, iaitu setiausaha agung yang memihak kepada Muhyiddin Yassin.

“Saya sekarang di Ibu Pejabat Bersatu, kata nak pecat, saya tunggu di pejabat,” katanya dalam satu hantaran di Facebook.

Sebuah video memaparkan pemimpin berusia 95 tahun itu masuk ke pejabat pengerusi Bersatu dan duduk di mejanya.

Saya sekadar berkata, nak tunjuk hebat tapi semua barang dia dirak dan dalam meja telah dihumbang dalam tong sampah.

Duduklah di situ sambil merenungi apa yang engkau telah buat dengan umur engkau 95 tahun. Ambil pengajaran daripada doa Ustaz Fadhil Noor.

Semua yang berlaku adalah perbuatan kamu, dulu kamu pecat orang sekarang orang pecat kamu. Itu hukum karma. Allah bagi masa untuk menginsafi apa yang silap.

Nasir Ramlee

MR :  Atok memang ngah aje Muhyiddin menang moral


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


35 ulasan:

  1. Maaf..hahahahahah

    BalasPadam
  2. Kalau madey dan geng tak mau keluar suruh polis escort mereka keluar seperti ketua dajal tu buat dengan senang hati pada anuar, najib dan banyak orang lain.

    BalasPadam
  3. atok gila kuasa. dah sampai tahap gila meroyan

    BalasPadam
  4. biarkan dia meroyan dh tua2 langsung x ingat hari kematian yg dia tau nk rampas kuasa nk jadi pm balik.knapa hari tu letak jawatan.dh letak jawatan kemaruk nk jadi pm balik.sari dlu lgi dia jadi pm selama 22tahun x pernah pun bantu rakyat.udah2 la tok awk tu dh senja tinggal tuhan tu jemput jer. bawaku la bertaubat.

    BalasPadam
  5. Masaalah ni biar le referee selesaikan, referee yang paling layak ROS. Tapi kena dengar le cakap referee. Tak ndak dengar campak je keluar.

    BalasPadam
  6. Kebenaran tak pernah kalah.

    BalasPadam
  7. Kami sangat sayangkan Tun,mohon berhentilah daripada melihat dunia yg sementara.pandanglah dunia akhirat yg kekal kehidupannya Pulok.

    BalasPadam
  8. Aku kagum dgn matan PM DSNR,w/tewas
    Pru-14 tp penampilanya tetap tenang
    dan penyabar orgnya w/pn dihina,
    dicerca,dimaki dgn bermacam tomohan
    dn tekanan pihak perundangan kini
    Maseh mampu tersenyum..

    BalasPadam
  9. Tua2 susah dah nak dengar nasihat. Nasihat buat apa dngn Org lebih umur ni. Tunggu je sampai dia mati. Tutup buku.

    BalasPadam
  10. Berehatlah puas-puas Mahathir sebelum tutup mata... banyakan berdoa bertaubat pintu taubat sentiasa terbuka...biarlah org lain plak yg pimpin negara, buat apa nak kecoh-kecoh lagi... skrg ni PM Muhyiddin memang yg terbaik, Klau buat PRU 15 pun Muhyiddin boleh menang dan jgn harap ph nak perintah semula..Klau buat pru 15 ph mesti ke parit ataupun ke longkang... contoh yang jelas semasa ph memerintah bila diadakan pilihan raya kecil banyak calon-calon ph yang kalah...itu menunjukkan rakyat dah benci pada ph..

    BalasPadam
  11. Waktu ditabalkan kali kedua dahulu sepatutnya buatlah sesuatu utk kotakan Manifesto.
    Ini tidak. Sibuk dgn ICERD, UEC , Statut Rome, kasut hitam , Jawi dan kutuk-kutuk org Melayu , jual aset org Melayu.
    Mana tak jahanam ?!
    Nasi dah jadi bubur Tun oi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Knpe UEC kerajaan PN iktiraf sblm ni mati2 bangkang dh dpt kuasa depa yg luluskan.. Yg ni kene semak blk la cmne PAS blh bungkus kepala dlm plastik sampah.. Sblm ni bkn main lagi parti ketuanan dgn PAS main isu perkauman.. Skang knpe dh xde isu perkauman? Hahaa lupe org2 yg rasis ni dh dpt jawatan dh tu yg senyap cuma ade dua tiga kerat jer lagi yg dok nuntut jawatan sbb sblm ni dia pon main peranan jgk x adil la dia xdpt jawatan kannn.. Tu yg ramai sgt menteri dgn timbalan menteri 1..timbalan menteri 2 pon ade tu.. Hawau betoi smua nk isi temolok depa jer.. Duit kerajaan perabis kt mentri saje.. Cuba kira brapa jumlah keseluruhan gaji n elaun depa.. Rakyat ape dpt? Hahabaa dpt duit kwsp sndiri jer la.. Kikikikii

      Padam
  12. Arif Muluk tak nak jilat atuk tua tu ker? Jilatlah AM,sama seperti kau jilat LGE dan Mat sabu.Kelaut semua para pembohong dan pemfitnah tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. AWANAMA....
      Seringkali pemimpin-pemimpin parti PH digambarkan sebagai pemfitnah, namun setiap kali kes saman berkaitan fitnah yang berlangsung di mahkamah pemimpin-pemimpin PH ternyata menang dalam kes saman fitnah tersebut. Berikut antara senarai kes saman fitnah yang memihak pemimpin PH :

      1. 10 Nov 2017 – Bendahari Agung dan PJ PAS Perak kalah saman Fitnah RM200k terhadap DS Nizar.

      2. 26 Jun 2018 – Ahli Dewan Ulama PAS Che Masri kalah Saman Fitnah terhadap Husam Musa berhubung tuduhan Seleweng Tanah.

      3. 7 Sept 2018 – Cybertroopers PAS Herman Samsudeen memohon Maaf dalam Mahkamah kerana memfitnah Dato Mahfuz menerima Dana UMNO

      4. 25 Jan 2017 – Hasan Ali kalah saman Fitnah RM200k terhadap YB Khalid Samad kerana memfitnah YBKH menentang hukum syarak dan menyokong penjualan arak.

      5. 25 Ogos 2018 – Muslimah PAS Wan Asshima terpaksa memohon maaf kepada YB Khalid Samad kerana fitnah meluluskan pesta Gay. YB Khalid tekad teruskan saman.

      6. 22 Jun 2016 YDP Pas Padang Serai mohon maaf kepada DAP kerana fitnah DAP larang azan di Pulau Pinang.

      7. 11/10/2016 Ketua Penerangan Pas Ustaz Nasrudin Tantatawi mohon maaf kepada Lim Guan Eng kerana fitnah isu terowong pulau pinang.

      8. 21/11/2019 Dr Kamarul Zaman Yusof memohon maaf kerana memfitnah Dr Mujahid Yusof Rawa sebagai kuda tunggangan DAP

      Kes yg sedang menunggu.
      - Takiyudin nak saman anwar , pasal tiada bukti pas@hadi memberi duit kepada Serawak Repotr & lawyer sebanyak RM 14.8 juta....

      Padam
    2. Pakatan pil kuda kalah saman kpd tghh kenapa tak cerita, husam kalah saman tak cerita, bang non kalah dan dihukum salah meliwat 2 kali tak cerita...wahai pencacai barua arif muluk adakah itu fitnah atau hakikat..itu hanya sekadar sedikit contoh..banyak lagi jika nak tulis

      Padam
  13. AWANAMA
    Faham ke maksud penjilat ?
    Dah tahu perkara yg dibuat oleh muhyidin tu salah tapi dianggap betul.
    Itu lah nama nya penjilat.
    Dah tahu khianat itu salah tapi dianggap betul.
    Itu juga penjilat.
    Dah tahu rampas mandat rakyat melalui domokrasi itu salah.
    Itu juga penjilat.

    Penjilat ni satu spesies dgn orang fasiq.

    Penjilat ini kerja2 syaitan.

    Neraka lah tempatnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak baik mengata org penjilat nanti 'penjilat' itu akan patah balik kat kamu sama mcm atok dok kata melayu mudah lupa akhirnya dia yg terlupa... pi kawan dgn dap yg dia kata rasis dsb.

      Padam
    2. bagaimana dgn yang meNUDUH dan terTUDUH MELIWAT SERTA PELIWAT...NERAKA JUGA...TAPI keduanya MAHATHIR DAN ANWAR BERSAMA MENJAHANAMKAN NEGARA SERTA MEMECAHKAN KESATUAN RAKYAT DEMI GILA KUASA MENONGKAT DUNIA....maka kedua2nya WAJIB DITENTANG..berjuang hancurkan keburukan lebih utama sebelum mencari Kebaikan....penjilat diLIDAH lebih baik dari minum kencing dan makan muntah najis seseorang.

      Padam
    3. Cakaplah apa pun mahathir tetap salah. Muhiyidin cuma ikut perintah ydpa. Arif muluk penjilat dan pemakan najis madey terbesar.

      Padam
    4. Hangpa nie sembang setan...polan si polan berebut kuasa hangpa lak yg lok laq...na...biar lah depa nak jd pm ka semburit ka apa ka yg benar tetap akan terbukti...allah x pernah jji kosong...kalo benar fitnah pasti terungkai...yg batil pasti terungkap...kalo menang atas fitnah tipu kenching rayat untuk menang....pasti allah akan turunkan keadilan pada yg di fitnah....ingat sahabat2 sekelian kita entah esok entah lusa akan pergi usaha lah kita nak gaduh pasal depa nie biarlah nak jd pm ka apa ka...yg penting negara belom telikop lg dek kerakusan hamba2 allah ni....selamat 22 tahun memerintah nak lingkop dah negara baru nak stabil di lingkopkon lg selama 22 bulan....lihat angka tu....22 thn #22 bln...angka keramat...dah lupa ka sedare habis harta owrg melayu d jarah d jual kepada singapore...china...jepon...dah lupe ke...renung2kan lah ye....ingat kita warganegara bkn penduduk tetap....kite pemegang ic biru bkn pemegang ic merah ea...

      Padam
    5. Ramai Dah Yang Tertipu Dengan Janji Manis PH (Pakatan Hancing)..Hairan Bin Ajaib Masih Ramai Lagi Yang Kena Kencing

      Padam
    6. Terima lah hakikat bahawa PH adalah pemegang rekod sebuah kerajaan paling penipu dalam sejarah planet bumi. Belum ada sebuah Kerajaan yang menang dengan memfitnah, menipu dan berbohong kemudian bercakap soal mandat rakyat? Bila pulok rakyat beri mandat supaya kerajaan yang mereka undi menipu mereka?

      Padam
  14. Bila mata hati dah buta sudah tiada nampak cahaya kebenaran 22 bulan kesengsaraan rakyat pikul tunggu di yaumul masyar pula.

    BalasPadam
  15. Maka bermula lah detik kejatuhan TUN..realiti nya berakhir dgn penoh kekecewaan seorang negarawan terbilang akhir nya kecundang..harap Tun sedar zaman kemilangan nya telah berakhir..

    BalasPadam
  16. hebat atok. die pecat org, org pecat die, die pecat diri die sendiri

    BalasPadam
  17. Mohon penulis jangan guna perkataan hukum karma sbb bukn sbhgn aqidah Islam. Ia kepercayaan Hindu.

    BalasPadam
  18. Mana lebih dasyat..pintu belakng atau menipu rakyat melalui menifisto menipu utk mendapatkan kuasa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. PINTU belakang perlu ada dimana premis kediaman perniagaan utk pelbagai urusan cth jika pintu depan Rosak. YANG HARAM ialah MASUK BELAKANG spt kaum Nabi LUTH...Ni kena tanya ARIFF MULUK..jika ini Fitnah/penjilat.

      Padam
  19. Mohon atoq madey muhasabah la diri ..sudah-sudah lah toq..orang muda dan ramai lagi yang hormat warga emas macam atoq..takkan nak malukkan warga emas di khalayak ramai..mereka masih lagi beradab toq..Atoq lah guru mereka 22 tahun dulu..sepatutnya atoq mendidik mereka untuk mentadbir dengan lebih baik bukan mengajak anak-anak murid bergaduh yang mana anak-anak murid atoq mungkin secara tak sengaja akan memalukan diri atoq sendiri..

    BalasPadam
  20. PH fitnah Najib bunuh Altantuya tu apa? Fitnah PAS terima 90 juta tu apa?Fitnah Malaysia habis duit n hampir bangkrup tu apa? fitnah main dalam kain tu apa? Arif Muluk, kalu nak sokong dan jilatpun biar tahu dosa pahala. YDPA panggil semua MP untuk pilih siapa yang disokong.Adakah itu salah? Kalu nak jilat PH pun takyah bodoh di bawah tapak kaki.PH kleptokrasi duit negara tu bukan mungkar?

    BalasPadam
  21. Arif Muluk, anda tahu dak,pemimpin Parti Islam PAN yang kamu nak ikut tu sejauhmana bagus? Mat Sabu - anak makan ganja di disko, husam Musa - anak jual pil kuda tepi rumah. Dua-dua kes masih dalam proses bicara di mahkamah. Ini jer tahap[ pemimpin yang nak kita ikut? Cakap berdegar-degar golongan profesional hebat tapi keluarga hancur.nauzubillah

    BalasPadam
  22. TSMY boleh guna undang undang Sek.448 Kanun Keseksaan,menceroboh kpd Tun yg x berhak lagi masuk HQ Bersatu,mengapa TSMY x gunakan undang undang ini.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.