Header II

Header ADS

Langkah Rawang! Anwar sasar MB Selangor setelah gagal PM


Blog jawaber6  menulis bahawa Dato' Seri Bro. Anwar Ibrahim sedang mengusahakan untuk menjadi Menteri Besar Selangor bagi menggantikan Dato' Seri Amiruddin Shaari. Dalam tulisan berkenaan penulis blog berkata mengikut maklumat yang diterima dari sumber dalam PKR kem Azmin Ali, Presiden PKR itu akan melakukan Langkah Rawang yang mana akan berlaku Pilihanraya Kecil di DUN Rawang selepas Hari Raya Aidilfitri ini bagi membolehkan beliau menjadi Menteri Besar Selangor yang baru.

Desas-desus juga mengatakan, ramai kepimpinan PKR sudah mengetahui rancangan Anwar Ibrahim ini dan mereka melihat Anwar Ibrahim sudah terlalu jauh menyimpang daripada matlamat asal perjuangan parti yang dibinanya sendiri.

Khabar angin juga semakin kuat apabila baru-baru ini Ketua Srikandi PKR telah meletak jawatan atas alasan yang sama.

Amiruddin Shaari yang diketahui merupakan antara penyokong kuat Azmin Ali turut menyatakan dalam sidang medianya baru-baru ini juga bahawa, 'tiada sekatan untuk pemimpin PKR Selangor menyokong Tan Sri Muhyiddin Yassin'.

Maka mengikut perkiraan dan angin ribut yang sedang melanda PKR Selangor, sahih dan akan berlakulah satu lagi PRK yang dirancang untuk menobatkan Anwar Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor seterusnya menolak atau membenamkan Amiruddin Shaari yang lebih menyokong Azmin Ali.

Justeru itu, bermulalah drama politik yang tiada penghujungnya dalam PKR. Pecah belah, pengkhianatan dan tikam menikam terus menjadi senjata paling ampuh dalam Parti Keadilan Rakyat.

MR :  Makin hari makin banyak berita gossip


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


20 ulasan:

  1. Gile punye abg non,,,g jilat pungkoq dap to

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gue sokong anwar jadi ADUN Rawang kalau Rawang tu kepala atuk dia yang punya...tak tau malu muka tembok. Kak Wan tolong bagi nasihat le sikit pada suami yang mereng tu !!!!!

      Padam
  2. Ayuh rakyat malaysia yg berfikiran waras dan berkeimanan di dada..mari kita sama2 memberi kekalahan kepada abg nuwar ibrahim kita yg menyimpang dr pejuangan sbenar ..mari kita kalah kan dgn tidak mengundi beliau jika ada mana2 prk yg beliau bertanding.perjuangan beliau bukan lg keadilan tp rakus kuasa dan nafsu semata2.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul. Hanya kekalahan sahaja dapat menyedarkan orang gila kuasa ni.

      Padam
  3. ingat LANGKAH KAJANG jatuhkan MB KHALID IBRAHIM..utk memasukka ooo ooo AZIZAH.akhirnya anwar PENGKHIANAT reformasi terbungkam dalam PENJARA.rancangan dan rencana ALLAH MAHA HEBAT.Memang sah menghuruharakan negara atas hajat peribadi.Adakah kerana sumpah laknat Saiful bukhari terus jadi keruan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila jatuh je ko kaitkan Allah bagi balasan.. BN jatuh hari tu mesti Allah bagi bala jugakkan.. Trumph jadi presiden Amerika tak jatuh2 mesti sbb Allah suka kan.. Ni semua ketentuan.. Segala yg Allah tentukan adalah yg terbaik buat kita.. kadang2 kita suka.. kadang2 kita tak suka.. Allah bagi kita ujian.. kita yg menilai mengikut hakikat keadilan yg Allah berikan.. bukan ikut hawa nafsu.. ikut selera..

      Padam
  4. lepas GANTUNG DIRI..menyalahkan pihak lain yang membunuh mereka.

    BalasPadam
  5. Cukupdah membazir duit negara.Berapa kali PRK perlu diadakan kerana Anuwar:
    PRK Permatang Pauh
    PRK Kajang
    PRK Port Dikcson
    Malaysia celaru 2 dekad kerana 2 orang warga emas,setelah 22 tahun dan 22 bulan jadi PM dan 2 kali dikerusi PM dan 2 kali di kerusi ketua pembangkang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masalaahnya masih ada lagi rakyat malaysia yg sudah dibutakan oleh pak non ni....dan pak non sampai kesudah pula di paloikan oleh atok.....cuba tengok dalam BN ada ka ...becelaru macam pakatan haprak ni....semuanya gila jawatan dan kuasa..klu rakyat masih lagi t.do..bagus tak payah bangun terus...lagi baik..aman dunia....

      Padam
    2. Setuju cakap anda berdua.
      Macam dah takde orang lain dalam bumi Malaysia ni.
      Orang yang bodoh ialah orang yang buat benda yang sama tapi expect a different result. Buat apa pilih dua ekor tua kutuk ni kalau dah tahu Negara akan jadi hancur kerana mereka.

      Padam
  6. Djall sudah datang ka dunia rakus malu apa nonku

    BalasPadam
  7. Tu tandanya dunia dh nk sampai penghujung,musim PKPB ni manusia dh ramai yg x waras lagi,mcm2 hal la

    BalasPadam
  8. Jangan dilayan beb
    buang masa aje
    Tidur lagi bagus

    BalasPadam
  9. Yg ni saya sokong. Kita tgk plak bagaimana Anwar mentadbir. Kalau tak okay rakyat selangor tendang. Lagi 3 tahun je lagi nak PRU. Bukan lama. Anwar perlu berada dalam sistem pentadbiran negara. Hanya dgn cara ni dia boleh bergerak menyelinap dalam sistem pentadbiran negara. Kalau kita boleh bagi peluang kat abg Deen jadi PM takkan tak boleh bagi peluang kat Anwar.. kan sama2 masuk ikut atap tu..

    BalasPadam
  10. Takyah sokonglah kalu nak membazirkan duit negara.Ingat anuwar jer pandai merintah? Berapa banyak dah duit negara membazir kerana makhluk gila kuasa ni.Duit pembayar cukai bukan untuk membazir begitu.Aku tak halal satu sen pun untuk bazir gitu.BODOH

    BalasPadam
  11. Seorang pria yang dikabarkan adalah seorang ayah dari 2 anak memperkosa anak tirinya tersebut bahkan ...Read More

    BalasPadam
  12. Apa maksud parti keadilan rakyat (PKR), tp nak tanya apa keadilan yg ditegakkan untuk rakyat, sejak ditubuhkan PKR sampai la sekarang, apa pun aku tak nampak apa2 pun keadilan yg diberi pada rakyat... Rakyat ditindas lg ada la... Patut kena letak parti (PUA) parti untuk anuar... Baru betul...

    BalasPadam
  13. Actually, you don't really need to be an MB or a PM in order to show you care for the rakyat.
    If you are really sincere, you can do it without any jawatan or position.
    Being a PM or an MB or an MP is just a tool for the means.
    You can contribute to the country by giving ideas and show good example to the people. You do not have to talk much apart from what is needed, and be truthful.

    For this reason, you can see clearly Anwar Ibrahim has no moral value. He thinka that he is more important than other people and that other people should give way to him to become a leader. That is wrong. Totally wrong.

    I have a Masters degree in leadership and Management (on top of my doctor degree) . I have studied many attributes of leadership and I sincerely think that his leadership is one of the worse ever being exhibited by somebody in a position in Malaysia. There is a lot of inconsistency in his words and action. He is a very unprincipled person. Today he says one thing, tomorrow will be completely different. Such inconsistency will only lead to confusion and discontent. Imagine working for this man. As a worker you will have to deal with so many problems associated with his double standard and constant change in policies. A lot of precious time will be wasted in an attempt to keep up with his antics.

    Next to Tun Mahathir, he is a nightmare

    Malaysia must be better than these two expired leaders. The days of Megalomaniac are gone. Time for fresh leadership with fresh mindset, promoting team work and horizontal communication.

    May Allah guide the leaders of Perikatan Nasional. PN stands for PrihatiN.
    May Allah bless Malaysia.

    BalasPadam
  14. Pkr
    Parti keadilan rakyat
    Nama nk baek,,perangai yahudi mabok....
    Sial punye parti,,,
    Adil kepala moyangmu,,,
    Bodoh punye parti....
    Bang non puihhhh...
    Dudok rumah kongkek bini jela bang non,,
    Tue2 nk mti dh buat2 tobat

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.