Header Ads

ads header

Flash News

Berita Terbaik: Pemimpin DAP Kini Bukan Lagi Menteri!



Pada hemat saya, berita terbaik setakat ini adalah pengumuman Ketua Setiausaha Negara, Mohd Zuki Ali, bahawa Yang di-Pertuan Agong telah berkenan untuk membatalkan pelantikan Menteri-Menteri sekali gus menjadikan tugas-tugas mereka terhenti berkuatkuasa pada 24 Februari 2020.

Mengapa ini adalah berita terbaik?

Ia adalah kerana Menteri Kewangan yang juga Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng, sebelumnya masih berkeras bahawa “kami masih kerajaan” (“we are still the government”) dan “kami juga sudah menerima mesej daripada setiausaha Kabinet bahawa semua berjalan seperti biasa” (“we have also received messages from the Cabinet secretary that everything is as usual”).

Out you go, Lim Guan Eng and DAP!

FB
Kamarul Yusoff
MR :  Telah berjaya dan kena awasi..


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


7 ulasan:

  1. Ini mcm kaa,,talak ong ma,,,AG mana mau talok,,,?

    BalasPadam
  2. Mcm ni ke jdi nye politik kt mlysia ni, sumo nk kuaso.. Lpas ni mlas nk pikir psal politik mlysia lg, sapo nk jd pm jd lh,buek lh mlysia ni mcm negaro sndri yo.. Berobot koso sumo erk..

    BalasPadam
  3. Ada yg bleh tnam buluh ada yg bleh keja kilang dan bagai2

    BalasPadam
  4. masih belum selesai lagi tu.yab Tun akalnya bijak.dia bawa rakit terjun juram,pecah rakit tu dgn penumpangnya semua.dia buat rakit baru,pilih penumpang lain pulak.mcm mcm ada lagi...kita tengoklah nti.

    BalasPadam