Header II

Header ADS

Khalid Samad ni ada masalah mental ke?


Menteri Wilayah Khalid Abdul Samad berkata, “The uncalled for tactic was merely to discredit the ruling Pakatan Harapan government.” (Baca berita penuh di bawah).

Memanglah! Kerja pembangkang ialah untuk menjatuhkan kerajaan dengan membangkitkan kesalahan dan kelemahan kerajaan. Bukan ke itu kerja DAP dan Pakatan Harapan selama ini? Bukan ke itu memang kerja pembangkang dekat mana-mana negara di seluruh dunia? Khalid Samad ni cacat otak ke?

Kerja musang ialah makan ayam. Itulah sifat semula jadi musang. Yang nak marah dekat musang pasal makan ayam tu kenapa? Jagalah ayam tu betul-betul supaya musang tak dapat makannya. Yang bodoh sampai tak reti nak jaga ayam tu salah siapa? Samalah sekiranya kerajaan tidak ada kesalahan dan kelemahan macam mana pembangkang nak mengeksploitasikannya?

Masa Khalid Samad jadi pembangkang dulu dia tak pernah hentam kerajaan ke? Kalau nak tahu, Khalid Samad ni lah yang paling lantang sekali, bukan main lagi bercakap tak ingat dunia sampai berbuih-buih mulut. Semua benda yang Umno buat tak betul. Semua benda yang Najib Tun Razak buat tak betul. Semua benda yang Barisan Nasional buat tak betul. Polis tak betul. SPRM tak betul. Mahkamah tak pernahnya betul. SPR pula lagi la tak betul. Yang betul hanya satu je, iaitu pembangkang.

Bila Umno dan PAS dah berpakat, matlamat mereka pula tidak murni, matlamat utama mereka untuk menentang kerajaan. Bila DAP, PKR, PPBM and Amanah berpakat, matlamat mereka murni sangat ke? Malamat mereka bukan untuk menentang Barisan Nasional ke?

Khalid Samad juga berkata, “They used emotions and sentiments that could lead to hatred and fear towards something deliberately created.”

Ia, sama macam Pakatan Harapan deliberately created isu seperti 1MDB untuk mainkan “emotions dan sentiments.” Bukan ke itu yang Pakatan buat? Lepas tu tuduh Umno dan PAS pulak.

Khalid Samad ni kalau boleh janganlah buka mulut. Lagi dia bercakap lagi confirm dia ni ada masalah mental. Cakap tak pernah gunakan otak. Kalau diri tu dah pelacur, janganlah panggil perempuan lain sundal. Ibarat ludah ke langit, kena balik muka sendiri.
Raja Petra Kamarudin



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

5 ulasan:

  1. Kebodohan pemimpin-pemimpin Pakatan Hancing pimpinan abang besar roket rasis terbongkar sebaik sahaja mereka berlagak bodoh sombong membuka mulut untuk kencing rakyat.

    Penimpin-pemimpin muka tembok tidak pernah merasa malu atau segan untuk kencing rakyat berulang kali dengan pelbagai janji palsu dan kenyataan bodoh berganda-ganda.

    Sendiri kencing pun masih ada hati tuduh orang lain. Berak tengah jalan pun, masih tuduh orang lain.

    Hanya rakyat bodoh suka dikencing berulang kali.

    Tepuk .......



    BalasPadam
  2. Pemimpin-pemimpin munafik akan terima balasan Allah akibat langgar bai'ah dan mengkhianati perjuangan Islam.

    BalasPadam
  3. NO MOTE TO PAKATAN YG TIADA HARAPAN.
    SEPATUTNYA CALL AS PEMUSNAH HARAPAN RAKYAT

    BalasPadam
  4. Specis jamban angkat

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.