Header Ads

ads header

Flash News

Dewan Negeri Perak Yang Mulia dicemari!!!


Harini saya datang ke sidang DUN Perak, bila nampak sahaja wajah Exco Kerajaan PH Negeri Perak yang bernama Paul Yong Choo King dari Parti DAP yang dikaitkan dengan dakwaan rogol pembantu rumahnya masih boleh bebas selesa seolah2 dia bersih membuatkan saya rasa mual melihat gelagatnya dalam Dewan yang mulia ini.

Padahal disebabkan kes jenayah yg dikaitkan dengan Exco inilah nama baik Perak dan Malaysia telah rosak di mata antarabangsa.

Malu pada dunia luar terutama negara jiran kita Indonesia kerana penjenayah yg dikaitkan dengan kes rogol terus bebas dan bersuka ria!!!

Umum mengetahui bahawa mangsa rogol yang juga pengadu merupakan pekerja domestik di rumah orang yang dituduh tersebut dan berasal dari negara jiran Indonesia maka sudah pastilah kejadian ini akan membawa kesan diplomatik antara dua negara.

Sepatutnya Paul Exco Kerajaan PH Perak ini letaklah jawatan atau stop dulu daripada tugas buat sementara waktu menanti siasatan polis terhadapnya masih berlangsung.

Rogol adalah satu tuduhan yang serius dalam apa jua keadaan, lebih-lebih lagi apabila ia melibatkan seorang Exco kerajaan negeri dan ahli politik kanan bahkan tuduhan telah difailkan.

Mana nilai integriti yang diperjuangkan oleh DAP selama ni???

Mana pemimpin2 PH dan DAP yg selama ni menjadi pelindung hak-hak wanita???

FB
Hafez Sabri
Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan: