Header Ads

ads header

Flash News

Jika boikot Polis Evo 2 tidak berjaya, Jangan salah sesiapa umat Islam di Malaysia diperbodohkan


Polis Evo 2 ialah filem aksi polis Malaysia 2018 arahan Joel Soh dan Andre Chiew yang akan ditayangkan di pawagam pada 22 November 2018 dan merupakan kesinambungan daripada filem Polis Evo yang ditayangkan pada 2015.

Saya tak tahu apa pandangan pengarah bukan Islam ini terhadap Islam hingga digambarkan orang yang berserban dan berjubah itu terrorism?


Ada suara-suara Islam sumbang dan liberal, kononnnya macam mana nak boikot kita belum lagi lihat ceritanya. Kita kena buat kesimpulan dulu baru boikot. Bodoh kalau dah lihat tak nama boikot. Lihatlah semasa filem tak laku ni ditayangkan di TV atau cari pirate aje. Nak gambar canti tunggu Astro First tayang masa tu boleh copy banyak-banyak engkau buatlah penilaian.

Ada juga neizen Islam (Amad Mohd) bagi komen "kau tau x npe pengarah wt skrip begitu..sbb dia bkn skadar nk tunjuk kn sikap imam n ularmak zaman skrg yg dh bnyak mengguna kn agama utk kpentingan diri n hawa nafsu semata mata.." Dia ni tahu tak pengarah tu bukan Islam. Mesti dia lihat muka ZIZAN dia fikir orang ISLAM dan MELAYU.

Ini bodoh satu lagi, tertipu dengan persepsi.



Ini seorang Islam yang bodoh tapi tunjuk pandai, si
Wan katanya "mereka yang "berakal" dapat menilai antara perkara yang negatif dan positif...kita perlu berfikir dengan waras dan beretika...jangan terpengaruh dengan sentimen yang bersifat kerasisan yang sempit...perlu berhadapan dengan realiti hidup semasa dengan sikap yang matang."

Habis kenapa kamu boikot filem Mat Salleh kisah Nabi Muhamad. Kan ada akal boleh nilai??

Ingat boikot ini walaupun kecil tapi sekurang-kurang kita boleh jawab di sisi Allah s.w.t. bahawa kita telah buat untuk pertahankan agama Islam daripada di hina.

Ingat juga kisah bagaimana burung yang membawa air dengan paruhnya untuk memadam api membakar nabi Ibrahim a.s. yang membarak selama 12 hari. Adakah dengan air dalam paruh sedikit itu boleh memadam api besar?

Jawapannya tentu sekali tidak. Tapi apa yang dibuat adalah mengambarkan komitmennya untuk menyelamatkan Nabi Allah Ibrahim a.s. sedangkan Nabi Allah Ibrahim tidak berhajat kepada pertolongan.

BOIKOT FILEM POLIS EVO 2
TUNJUKKAN UMAT ISLAM MAMPU BUAT



MR :  Jika semua bersatu dan sudah pasti akan berjaya. Kerjayaan kali ini akan membuatkan mereka lebih berhati-hati untuk perkara melibatkan Islam. Siapa yang untung kita semua. Hilangkan perbezaan mari kita bersatu kali ini boikot filem POLIS EVO 2


Iklan Teks (hanya RM20 sebulan):
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

5 ulasan:

  1. bukan saja polis evo2 kena boikot film berunsur maksiat pon patut diboikot rakyat banyak rosak akhlak kerana film yang berunsur demikian

    BalasPadam
  2. BOIKOT UNTUK SAHAM AKHIRAT ANDA MASING-MASING...

    NAK TAMBAH SAHAM.. BERI TAHU ISTERI,ANAK,ADIK BERADIK SELURUH KELUARGA KITA TERUTAMANYA SUPAYA BOIKOT FILEM INI..

    INSYAALLAH ADA SAHAM AKHIRAT..

    AKHIRAT NANTI URUSAN INDIVIDU..

    SENDIRI MAU INGAT LAH...

    BalasPadam
  3. Dekat Malaysia x ada kejadian umat Islam dibom dan ditembak, jadi 'ajaran sesat' yang pandai guna bomb x akan muncul.
    Filem ni kalau berkisar sekitar Filipin baru la masuk akal.

    BalasPadam
  4. Terus terang...
    Mereka nak gambarkan PAS sebagai terroris. Nak sebut direct takut.. jadi buat file. Tak boleh nak saman, tapi rakyat akan lekat d kepala orang yg pakai serban dan berubah terroris @ PAS terroris.

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah..boikot yang dirancang dah berjaya..hanya RM10 juta jer dapat dikutip selepas 5 hari tayangan..

    Ini membuktikan umat Islam kita dah menggunakan otak dalam menilai sesuatu perkara..

    Tahniah semua

    BalasPadam