Header Ads

ads header

Flash News

PKR tak kenang budi, pengkhianat rakyat dan Islam


"Saya pastikan sahabat-sahabat yang sebelum itu dalam PAS keluar buat parti dan kami terlibat dengan penubuhan Amanah lebih awal dari pimpinan-pimpinan Amanah yang ada sekarang ini." - Rafizi Ramli

Ghairahnya dia bercerita mengenai jasanya sehingga tertubuhnya kerajaan Pakatan Harapan.

Diluahkan ketidakpuasan hati kepada individu yang dikatakan lebih menyebelahi PAS yang disifatkan merugikan Pakatan.

Diungkit tentang strateginya menyingkirkan PAS dalam gabungan, tanpa sedar mendedahkan kerja jahat yang dirancang bersama rakan seangkatannya, menaja perpecahan dalam PAS bertujuan mengambil manfaat darinya. Sungguh licik bukan?

Kalian sedikitpun tidak pernah mengenang jasa  PAS membantu, mengangkat kalian saat kalian masih teraba-raba mencari pertolongan. Kalian tidak pernah menghargai pengorbanan ahli PAS yang terpaksa menjeruk rasa lantaran walak dan tsiqah kepada arahan pimpinan supaya bersetuju membantu kalian sehingga tertubuhnya GERAK bagi membersihkan nama DS Anwar yang sangat teraib satu ketika dulu.

Apabila kalian dipuncak parti dan jemaah ini kalian tendang. Bukan sekadar tendang malah kalian lawan!

Memang kalian ditakdirkan Allah manusia yang tidak tahu bersyukur.

Kalian tidak pernah tahu sukarnya membina, menjaga dan membentuk kesatuan jemaah ini. Kalian tidak merasa jerihnya membangunkan  jemaah yang kami cintai ini.

Silaplah kalian jika menyangka kami akan berdiam diri atas penganiayaan yang kalian lakukan.

Saya tidak pasti sahabat semua mampu memaafkan perbuatan jahat mereka ini, sedang mereka tidak pernah mengharapkan kemaafan.

Saya tidak hairan dan teruja sedikitpun dengan kemenangan PH kerana datanglah 10 jenis kerajaan pun seumpama Pakatan Harapan ini yang berjuang bukan atas landasan syariat, maka tidak ada jaminan keadilan itu benar terlaksana.

Tidak ada dasar yang mengikat kalian untuk terus melakukan kebaikan, maka tidak ada jaminan kalian tidak melakukan kezaliman.

100 hari terbukti sudah.

PRK Seri Setia, undilah PAS!

FB
Wardah Abdul Rahman






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

1 ulasan:

  1. RaPIGgy liberal lidah biawak sentiasa bergelumang dalam najis bersama babi-babi liberal dan kafir harbi lain menyebarkan pelbagai fitnah dan permusuhan untuk memecah-belahkan perpaduan umat Islam dan melemahkan perjuangan Islam dan menegakkan liberalisme yang bertentangan dengan Islam.

    Walaupun RaPIGgy ini telah disaman berulang kali kerana menfitnah, dia tidak pernah serik atau insaf ! Adakah dia mahu menunggu kedatangan malaikat maut barulah dia sibuk nak bertaubat di waktu sakaratul muat di depan mata?

    Inilah contoh munafik yang sangat berbahaya kepada umat Islam kerana munafik ini berusaha memusnahkan Islam dan umat Islam dari dalam. Maka kita tidak terkejut NGO Yahudi Zionis yang menjadi proksi Amerika dan IsraHEll menyokong puak liberal dan kafir habri menentang Islam dan menindas umat Islam.

    BalasPadam