Header Ads

ads header

Flash News

Kebenaran BN vs Kebatilan PH Menurut Islam


sudah beberapa bulan PH memerintah, dan BN memerintah, sudah nampak mana lebih benar dan mana kurang benar.kepimpinan PH perlu dilihat dari sudut sebelum dan semasa memerintah kerajaan manakal kepimpinan BN perlu dilihat dari sudut semasa dan selepas memerintah kerajaan.

Bukti kebenaran telah tersebar luas apabila Ph telah mengotakan sebahagian janji walaupun terdapat janji yang disegerakan dan ditangguhkan.Isunya dua-dua akan terlaksana jua.

Cuma halangan kepada janji yang dah dilaksanakan dan belum dilaksanakan dan akan dilaksanakan adalah bergantung kepada faktor politik semasa dan kewangan negara. Itu dari kaca mata PH.

Manakala dari parti BN pula, kekalahan yang berlaku membawa bukti kebenaran yang lebih banyak kepada BN. Pertama BN yang diterajui oleh UMNO adalah asas kepada raja,islam dan melayu sendiri.

Parti komponen hanya mengikut dalam terpaksa atas teraju UMNO.Dengan kata lain UMNO adalah ISlam dan ISlam adalah UMNO.Parti Bn yang kalah tidak menunaikan apa2 janji sedangkan mereka juga ada manifesto sebelum PRU 14.

Bukti kebenaran berpihak kepada BN kerana Kemenangan dalam PRU 14 adalah penentu kepada pelaksanaan janji dalam menifesto.

Mereka telah tewas dan janji mereka tidak boleh dilaksanakan kerana tidak menguasai sumber kewangan negara iaitu kerajaan persekutuan.Kini, janji yang dijanjikan oleh PH ternyta suatu helah untuk merebut kerajaan untuk membawa agenda tersembunyi sebelum memegang tampuk kerajaan Malaysia.

ISU yang luar tabii seperti LGBT dan isu dari G25 adalah perosak kepada agama ISLAM.Manakala di pihak BN adalah penentang kepada ISU ini.Namun, kebenaran adalah berdasarkan agama ISlam.

Jika sesuatu pemerintah melanggar janji yang membawa manusia terutama umat ISlam ke jalan neraka, maka wajiblah ia dibatalkan seperti DAP yang mengusulkan bebarapa dasar untuk menjadikan atau menukar atau ANTI kepada ISLAM.

Bukti adalah terlalu banyak jika dilihat pada dasar parti mereka yang bersifat 'underground'. Kita tidak perlu lagi menunggu kebenaran yang seterusnya kerana kita sudah cukup dengan terbongkarnya suatu kebenaran.Kekalahan ISlam akan terus berlaku sehinggalah berlakunya kiamat.


MR : BN dulu buta dan jahil Islam, manakala dalam PH ramai alim agama tapi menyeleweng bila dapat kuasa....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

4 ulasan:

  1. Perak Darul Babi
    Selangor Darul LGBT.
    Cukuplah dua ni pun jadi bukti.
    Untuk tolak Pakatan Harbi.

    BalasPadam
  2. Aku sekarang ni bukan lah anti umno tapi "Dengan kata lain UMNO adalah ISlam dan ISlam adalah UMNO"?.bukan sebab tekanan dan serangan psikologi dari pas ka yg membuatkan umno tak dapat lari jauh sangat dari islam?pas dan umno berlawan di medan pengundi melayu dan islam,jadi umno harus tunjukkan yg umno ni jaga la jugak islam d malaysia ni.kalau tidak nanti pengundi melayu islam lari ke pas.jangan jual benda yg tak benar.

    BalasPadam
  3. masa zaman umno sebut melayu automatic orang akan kata islam skrg ms ph belumtentu keislamannya dah jadi haru biru

    BalasPadam
  4. Sokong Tanpa Nama 2 September 2018 5:00 PG. Disebabkan PAS UMNO terpaksa tonjolkan dirinya juga lagi Islam drp PAS.Disebabkan tekanan PAS juga UMNO laksana banyak sistem berlandaskan Islam.Pendek kata kalau berkaitan Islam UMNO pasti akan tonjolkan mereka lebih Islam drp PAS termasuklah Atuk yg sorang tu.

    BalasPadam