Header Ads

ads header

Flash News

Dr.P. Ramasamy pendokong Teroris LTTE atau Modi?


Presiden Skuad Mubaligh Malaysia, Saudara Zamri Vinoth Abdullah dan Saudara Alfie Ng mempersoalkan kenapa Timbalan Ketua Menteri II Negeri Pulau Pinang, Dr.Ramasamy begitu tekad untuk melihat Dr.Zakir Naik dihantar pulang ke India untuk di adili oleh Mahkamah India di atas tuduhan menyokong kumpulan pengganas dan pengubahan wang haram?

Vinoth Abdullah sebaliknya mendedahkan betapa pemimpin DAP Pulau Pinang itu sendiri sebenarnya adalah seorang penyokong kuat kumpulan teroris Tamil Sri Lanka @ LTTE yang telah diharamkan oleh kebanyakan negara di dunia!

Pada hemat saya, penentang penentang kehadiran Dr.Zakir Naik, pendakwah #1 dunia amat tercabar bila Dr.Zakir Naik amat handal melawan setiap hujah para pemuka kefahaman puak bukan Islam dan dapat menghuraikan secara tepat dan amat terperinci akan ajaran ajaran sebenar golongan ini yang terpesong dan tersasar.

Bila berhadapan Dr.Zakir saja, pemuka pemuka Hindu akan seringkali kalah didalam debat atau berbahas dengan Dr.Zakir Abdul Karim Naik! Saksikan satu contoh keadaan ini:

Ini punca utama kegusaran mereka dan sebolehnya mereka mahu melihat Dr.Zakir ditangkap dan dipenjarakan oleh Kerajaan India pimpinan extremis Hindu Narendra Modi yang menjadi dalang utama pembunuhan lebih dari 790 nyawa umat Islam dan 254 orang Hindu di Gujarat, India pada bulan Disember tahun 2002.

Laporan dari sumber sumber lain menyatakan lebih dari 2000 umat Islam yang dibunuh gerombolan pelampau agama Hindu dan beribu ribu kes wanita wanita dan kanak kanak Muslim di rogol beramai ramai dan kemudian di bakar hidup hidup sehingga rentung oleh ekstremis ekstremis BJP-VHP RSS pimpinan Modi.


Semua kejadian ini terakam secara nyata melalui video dan boleh di siasat di laman Youtube. Bukan fitnah atau rekayasa.

Saksikan rakaman video di bawah dimana salah seorang Anggota Parti BJP Narendra Modi mendedahkan bahawa Narendra Modi yang berkuasa sebagai Ketua Menteri Gujarat ketika itu memberikan izin kepada anggota anggota BJP untuk melakukan apa sahaja terhadap umat Islam di Gujarat selama 3 hari dan selepas 3 hari itu Narendra Modi akan memerintah supaya semua berhenti. Begitulah yang terjadi. Pembantaian dan pemerkosaan serta pembunuhan ribuan umat Islam di Gujarat pada tahun 2002 itu.


Saksikan PENGAKUAN NARENDRA MODI bahawa Ia tetap akan melakukan apa yang telah ia lakukan pada bulan Disember 2002 jika ia diberi peluang untuk berada semula pada waktu itu:





Berikut adalah pendedahan seorang pegawai polis India bahawa ia ada semasa Narendra Modi mengarahkan pegawai pegawai polis Gujarat untuk membiarkan keganasan berlangsung selama beberapa hari untuk membenarkan aktivis aktivis BJP-VHP RSS untuk membunuh dan membantai umat Islam Gujarat pada tahun 2002:


 Saksikan perkongsian seorang penggali kubur tentang arahan kepada nya untuk menggali 10 lobang besar untuk mangsa mangsa pembantaian di Gujarat:


Orang orang seperti Narendra Modi dan P.Ramasamy tak ada belas kasihan langsung. Tengok wajah mereka sahaja dah tahu akan betapa kejam dan bengis mereka ini berbanding dengan Dr.Zakir Naik.



Sebab tu YAB Perdana Menteri kita Tun Dr.Mahathir Mohamad tidak akan menyerahkan Dr.Zakir Naik untuk di mangsakan ekstrimis Hindu India.

Dr. P.Ramasamy patut di siasat Polis Di-Raja Malaysia berikutan pendedahan tentang kaitannya menyokong kumpulan teroris LTTE Sri Lanka!

Akhbar Colombo Gazette turut melaporkan tentang Ramasamy ini.


MR : Umat Islam di negara ini telah membiarkan api permusuhan mula membakar orang Islam di Malaysia ini... akibat perebutan kuasa dan tamak untuk menjadi pmimpin....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

Tiada ulasan