Header Ads

ads header

Flash News

Polis Telah Kenal Pasti Lima Individu Terlibat Pukul Pemandu Bas


Polis mengenal pasti lima individu dipercayai terbabit memukul pemandu bas ekspres di kawasan Rehat & Rawat (R&R) Gambang arah Timur di Kuantan, semalam.

Ketua Polis Daerah Kuantan Asisten Komisioner Mohamad Noor Yusof Ali berkata, tangkapan akan dilakukan pada bila-bila masa selepas video memaparkan seorang lelaki dipukul sekumpulan lelaki, tular.

“Siasatan awal kita mendapati rasa tidak puas hati menjadi punca pergaduhan. Kakitangan gerai itu juah sudah membuat laporan polis mendakwa berlaku sedikit perselisihan faham antara mereka dengan pemandu bas ekspres terbabit.

“Kejadian ini tidak membabitkan pergaduhan antara kaum seperti didakwa sesetengah pihak,” katanya ketika dihubungi, hari ini.


Natizen buat kempen boikot


Dalam kejadian jam 1.30 pagi semalam, video berdurasi 1 minit 49 saat memaparkan seorang lelaki berbaju dan berseluar hitam dipukul lima lelaki selepas berlaku salah faham antara mereka.

Mangsa ditumbuk dan ditendang beberapa kali oleh kumpulan lelaki yang dikatakan tidak berpuas hati dengan pemandu bas ekspres terbabit yang kononnya mengasari seorang pelayan kedai.

Ada dakwaan mengatakan mangsa tidak mengasari pelayan berkenaan yang juga adik kepada seorang lelaki yang memukul mangsa.

Sementara itu, Mohamad Noor berkata, pemandu bas ekspres terbabit juga sudah membuat laporan polis di Kuala Terengganu berhubung kejadian terbabit.

“Kes disiasat mengikut Seksyen 147 Kanun Keseksaan kerana merusuh,” katanya.




MR :  Melayu samseng tahi kucing... isu kecik dibesarkan


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. melayu dengan melayu bergaduh pun isu perkauman ke? tukang viral tu ada akai ke tak?

    BalasPadam