Header Ads

ads header

Flash News

Mejar Razali kini suci hanya menunggu Jamal sahaja


Mejar (B) Razali Zakaria, yang pernah bersama kumpulan pelampau Baju Merah pimpinan Datuk Seri Jamal Yunos mengesahkan bahawa dirinya telah menyertai AMANAH dan bakal menerajui cawangan Cheras Baru.

Razali berkata surat untuk membuka cawangan dan senarai nama ahli jawatankuasa telah dikemukakan kepada jawatankuasa pusat bulan lalu.

Bekas Ketua Umnor Bandar Tasik Jaya itu berkata beliau kini menunggu surat kelulusan rasmi serta tarikh daripada jawatankuasa pusat untuk merasmikan cawangan itu.

"Buat masa ini saya telah mendapatkan kira-kira 50 orang (untuk menyertai AMANAH). Ada banyak lagi yang mahu menyertai tetapi saya meminta mereka untuk datang semasa pelancaran," katanya.

Ditanya sama ada timbul sebarang bantahan ketika beliau merancang untuk menyertai parti itu, Razali berkata tidak ada bantahan tetapi sebaliknya beliau dialu-alukan.

Orang kuat UMNO yang banyak buat kerja 'bengong' bersama Jamal kini dah jadi Ketua Cawangan parti AMANAH, parti Islam Liberal.

Dosanya mudah dan terus terhapus jika dia menyertai rangkaian PH seperti juga Mahathir yang kini tak ada dosa dan tak pernah merompak duit rakyat.

Lihat sahaja Lim Guan Eng yang kesnya lebih teruk daripada Khir Toyo tapi boleh lepas, sehingga semua orang TERKEJUT BERUK.

Jangan hairan entah 2 tahun lagi Najib pula akan sertai parti AMANAH dan dia semasa itu suci sesuci macam Mahathir.

MR : Kuasa wang .. Cash is King .. walaupun PH telah memerintah, kerana PH pun sama ......


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

Tiada ulasan