Header Ads

ads header

Flash News

Tak ada beza jawapan menteri BN dan menteri PH... tak tahu


Menteri Pendidikan Dr Maszlee Malik berkata beliau tidak mempunyai maklumat berkaitan arahan kementeriannya agar sekolah, universiti, kolej dan institusi lain di bawah bidang kuasanya untuk berhenti melanggan akhbar milik Umno, Utusan Malaysia.

Maszlee berkata beliau perlu memeriksa berkaitan memo yang dikeluarkan oleh penasihat khasnya, Wan Saiful Wan Jan berhubung perkara itu.

"Saya kena tanya Wan Saiful Wan Jan dulu sebab sekarang kita dalam langkah berjimat-cermat. Surat khabar pun boleh baca online," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.

Sementara itu, Maszlee turut mengelak untuk menjawab apabila ditanya mengenai sama ada akhbar lain turut mengalami nasib yang sama.

Maszlee berkata demikian ketika ditanya berkaitan memo yang dikeluarkan Wan Saiful berhubung pemberhentian langganan Utusan kepada sekolah universiti, kolej dan institusi lain di bawah bidang kementerian pendidikan.

Memo bertarikh 18 Julai itu ditujukan kepada Ketua Setiausaha Kementerian Pendidikan Malaysia Mohd Ghazali Abas.


MR : Cara Maszlee Malik menjawab soalan wartawan sebenar "Seriously he destroying pakatan image"....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

1 ulasan:

  1. Orang sweden kata "lembu buh dlam kandang,pemimpin melayu pakaturn ni buh dalam jamban sebab bodoh melantun lantun".kalau bab uec bukan main laju si mazlee ni jawab.klu bantuan utk sekolah private cina bukan sengih umum daoat bantuan.aku bukan perkauman tapi mata hg dh sepet dh mazlee oii,jgn bagi sepet otak hg skali.

    BalasPadam