Header Ads

ads header

Flash News

Kenapa Menteri & Timbalan Menteri PH buat kenyataan “bodoh” macam BN sebelum ini?


Hari ini Naib Presiden AMANAH Datuk Mahfuz Omar, yang juga Timbalan Menteri Sumber Manusia berkata golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) seharusnya dibantu untuk kembali semula ke identiti asal dan bukannya membangkitkan isu untuk mengiktiraf hak golongan itu secara total.

Kata si Mahfuz, “Saya fikir isu ini tidak harus dilihat dalam satu kerangka yang salah, kita harus melihat dalam konteks mendidik bagaimana nak bawa mereka balik kepada identiti yang normal, yang sebenarnya, itu yang harus dilakukan."



Saya setuju kalau yang kencing bediri seperti yang dipostkan oleh seorang facebooker pagi tadi untuk kembalik normal kerana "anu"nya masih ada. Tapi dia kena buat pembedahan untuk buang impalan dalam dadanya.

Tapi bagaimana pula yang dah tak ada "anu" kerana telah dipotong? Nak sambung balik? Dengan apa?

Mahfuz sepatutnya faham isu kenapa ada sebahagian rakyat marah dan mengecam kumpulan ini kerana mereka ini bukan KHUNSA tetapi lahir sebagai LELAKI SEJATI tapi makan hormon dan membuat pembedahan besarkan bahagian tertentu. Begitu yang wanita jadi lelaki.

Ini adalah gejala yang Allah lingkupkan bumi dengan BALA yang sangat dahsyat dan kita dilarang untuk menzirahi kawasan yang dibalakan oleh Allah. Nabi s.a.w. mencepatkan perjalanan apabila sampai ke kawasan yang dibalakan oleh ALlah.


Seorang lagi Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa yang juga pimpinan parti AMANAH sebelum ini, menyatakan bahawa golongan LGBT di Malaysia berhak menikmati hak yang sama sebagai warganegara ini dan mereka tidak seharusnya didiskriminasi dalam sebarang bentuk termasuk di tempat kerja. Transgender boleh guna tandas wanita katanya.

Yang lain saya setuju tapi bab guna tandas wanita tu saya rasa Mujahid masih pening macam si Mahfuz juga.

Bayangkan si Transgender (baca pondan) ni masih belum potong kerana kos potong paling murah pun RM20k. Jadi macam dalam kartun di atas.

Mujahid walaunpun dia pakai pakaian perempuan kalau dia lahir dengan asal dan asli sebagai LELAKI, dia ada NAFSU SYAWAT. Tiba naik syawatnya tak haru satu tandas.

Bila saya fikir rupanya 'bodoh' betul menteri dan timbalan menteri PH ni.





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :



2 ulasan:

  1. jenis menteri gila,cakap tak tahu apa yg dicakap

    BalasPadam
  2. Pondan @ bapuk pun mempunyai anu dan nafsu serakah juga. Jika syaitan berjaya menghasut pondan @ bapuk dan hawa nafsu serakah pondan @ bapuk terangsang apabila melihat badan perempuan dalam tandas wanita, maka akan berlaku rogol, perkosaan atau pencabulan kehormatan WANITA dalam tandas WANITA !

    Jika ini berlaku, menteri liberal nak jawab apa? Takkanlah setakat menitiskan air mata buaya berpura-pura bersimpati dengan wanita yang menjadi mangsa dan meremehkan kes tersebut sebagai kes terpencil.

    Kita pun sudah merasa meloya nak muntah melihat tingkah laku KERAjaan pakatun yang meremehkan ajaran Islam dan hak wanita Islam untuk mendapat tandas wanita yang tidak berkongsi dengan jantan yang mengalami krisis identiti diri.

    BalasPadam