Header Ads

ads header

Flash News

Pengajur “Big Gay Iftar” dilantik pegawai Kementerian Belia & Sukan?


Menteri Belia dan Sukan Syed Saddiq Syed Abdul Rahman menafikan dakwaan beliau melantik seorang pejuang golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) untuk memegang jawatan di kementerian itu.

Beliau berkata sehingga kini belum ada seorang pun pegawai dilantik secara rasmi di Kementerian Belia dan Sukan (KBS), termasuk setiausaha politik, setiausaha akhbar dan pegawai tugas-tugas khas.

“Saya masih lagi dalam proses menemu duga pegawai untuk berkhidmat di Pejabat Menteri Belia dan Sukan.

Setelah banyak pengalaman dengan KERAJAAN PAKATAN HARAPAN yang membuat penafian tetapi sebenar itu hanya pembohongan untuk reda rakyat. Teknik Kerajaan PH kini adalah teknik Mahathir iaitu TEKNIK MENAFIKAN... tak hairan Mahathir boleh kata dia tak terbabit dengan MEMPENJARAKAN ANWAR.


Bila pihak kami buat semakan di KBS nama Numan Afifi ada tercacat dalam laman berkenaan dengan jawatan sebagai Pegawai Khas Kementerian Belia dan Sukan.

Mesti selepas ini penyokong parti AMANAH terutama pertubuhan IKRAM bangga dengan perlantikan geng LGBT sebagai pegawai. Menteri Agama si Mujahid pun mudah berurusan nanti.



Setelah kantoi 'ditangkap' melantik pejuang LGBT sebagai Pegawai Khas beliau, Menteri Belia Dan Sukan, Syed Saddiq didapati mengeluarkan kenyataan yang cuba nak bodohkan rakyat Malaysia.


Syed Saddiq ingat rakta bodoh, kalau belum lantik kenapa nama Numan Aafifi dan 3 pegawai yang lain ada di dalam laman sesawang rasmi KBS?


MR : Sebelum ini ulama telah menjelaskan lebih baik memilih mudarat kecil daripada mudarat besar tapi ada yang bercakap Islam tak faham mana satu mudarat besar mana satu mudarat kecil sehingga mereka tertipu dan akibat kebodohan ini umat Islam di Malaysia makin tersempit....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

9 ulasan:

  1. hahaha..baik sangka la sikit..mentari tu nak pastikan gay2 sibuk dgn urusan kerja, supaya gay2 tak sempat fikir utk ber'gay'..jadi bila tak sempat, akhirnya gejala gay dpt dihapuskan...
    hahahaha
    ok tak???

    BalasPadam
  2. Malaysia libral pilihan pengundi puak ph dan org melayu yg tak berapa cerdik. Terimalah janji politik dan hadiah pada yg sokong ph.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berbanggalah wahai penyokong puak ph atas kejayaan menindas agama islam di bumi umat islam. Wajib umat islam bangkit tumbangkan kerajaan libral ph pada pru15.

      Padam
  3. Wah puak-puak LGBT tentu merasa megah kerana spesies mereka diberi penghormatan oleh rejim pakatan selepas mengadakan aktiviti yang bertentangan dengan ajaran Islam.

    Apabila puak LGBT ini mati, barulah puak LGBT ini tahu betapa dahsyatnya siksaan kubur dan neraka !

    BalasPadam
  4. hahaha puak kalah menyalak... anjing takde tuan mcm ni la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang menanggis tergolek-golek ialah barua, penyokong dan pengundi pakatan kerana semua janji pakatan ke laut, ekonomi negara merundum, harga barang keperluan rakyat meningkat tinggi dan Rizab Terus Jatuh, Kali Ini RM12 Bilion ! Akibatnya beban rakyat bertambah berat bukan berkurangan!

      Kita merasa kasihan melihat barua, penyokong dan pengundi pakatan menyesal menyokong pakatan. Sekarang mereka telah menjadi lebai malang yang menang sorak kampung tergadai.

      Tuan (Tuhan) kami ialah Allah dan pemimpin kami adalah Rasulullah S.A.W. bukan puak liberal-kafir harbi yang sesat lagi menyesatkan.

      Padam
  5. https://liberal-international.org/news-articles/liberated-global-liberal-family-celebrates-release-of-anwar-ibrahim/

    BalasPadam
  6. https://liberal-international.org/news-articles/liberal-internationals-pkr-win-big-in-historic-malaysia-election/

    BalasPadam
  7. High achiever ada banyak kategori. Lee Chong Wei adalah paling tinggi dalam sukan. Dalam pidato tentulah menteri sendiri. Dalam bidang cef adalah Cef Wang. Dalam akademik bla, bla dan dalam lain2 bidang yada yada. Siapa yang dipilih akan menggambarkan siapa pemilih itu.

    BalasPadam