Header Ads

ads header

Flash News

Jangan Gelak, Mahathir pun kena tipu dengan Sarawak Report


Pada persidangan Dewan Rakyat semalam, Dr Mahathir berkata kerajaan Pakatan Harapan komited merealisasikan janjinya yang terkandung dalam manifesto pilihan raya umum ke-14 termasuk pemberian royalti 20 peratus kepada negeri pengeluar petroleum di negara ini.

Bagaimanapun, katanya, pihaknya berharap royalti itu digunakan untuk kebaikan negeri-negeri berkenaan dan tidak disalah guna untuk memperkuatkan parti dan lain-lain.

Sementara itu, Dr Mahathir berkata pihaknya tidak mempunyai maklumat berhubung laporan penahanan ahli perniagaan Low Taek Jhow atau Jho Low di China.

"Ada orang melaporkan bahawa dia telah ditangkap, tetapi saya tiada maklumat langsung tentang penangkapan beliau. Saya rasa ini salah satu berita palsu," katanya.

Laman Sarawak Report pada Rabu melaporkan sebuah stesen radio di Hong Kong menyiarkan satu laporan berita berhubung penahanan Jho Low di China.  - Bernama


MR : Sarawak Report dan Malaysiakini kitab penganut Pakatan Harapan, mereka sanggup tolak hadis fitnah kerana nak sebar maklumat daripada 2 kitab ini....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

Tiada ulasan