Header Ads

ads header

Flash News

Barua-barua Melayu


Berani dan biadapnya DAP hari ini adalah kerana mereka disokong dan dibentengi oleh barua-barua Melayu. Barua Melayu ini sanggup buat apa saja demi DAP. Kedudukan sebagai menteri bagi mereka sudah cukup untuk ditunggang DAP. DAP selamat bermakna kerusi mereka juga selamat. Membentak DAP yang menyebabkan DAP kecundang akan menyebabkan pangkat dan jawatan mereka juga kecundang. Inilah ciri utama barua Melayu.

Bukan mereka tidak pelajari sejarah. Sejarah telah bertintahitamkan peranan barua-barua sehingga tumpasnya kesultanan Melayu Melaka. Barua-barua Melayu yang sesat berpolitik, memilih jalan dendam, fitnah dan belot untuk menjahanamkan bangsanya sendiri. Di depan mata para munafikin ini, kafirin dilihat serba benar dan mulia setelah ditawarkan pangkat dan wang emas. Lalu terlontar kata-kata sesat lagi  jahaman, “kafir yang jujur lebih baik daripada muslim yang korup”.  Kerana barua-barua Melayu inilah, watan menderita berabad-abad dijajah Portugis, Belanda dan Inggeris.

Sejarah berulang dengan watak  yang berbeza. Penjajah Portugis yang minoriti boleh menang dek bantuan barua-barua Melayu. Penjajah British yang minoriti boleh bermaharajalela dek kerjasama dengan barua-barua Melayu. Dan hari ini,kaum minoriti boleh menuntut segala dengan kuasa dek sokongan barua-barua Melayu.

Barua-barua ini akan menyokong dan meluluskan apa sahaja kehendak DAP. Kementerian-kementerian utama? Peguam Negara? Ketua Hakim? Speaker? Hak beragama sebebasnya? UEC? Keluarlah apa sahaja daripada mulut DAP, para barua ini sanggup bertikam dengan bangsa sendiri.

Sedang menunggu ialah Islam pada IC, hak murtad, hak LGBT hinggalah hak pilihanraya kerajaan tempatan. Agenda Malaysian Malaysia DAP sedang berjalan dengan lancarnya atas trek dengan sokongan barua-barua Melayu.

Berpaksikan fikiran liberal , barua-barua ini tidak kisah hak agama sendiri dihalang. RUU355  merekalah petualang. Hak bahasa mengikut perlembagaan Negara, dicemari mereka apa peduli. Institusi kesultanan diserang, mereka berlagak umpama lembu kenyang. Nantinya, difaraidkan pula tanah Melayu yang sekangkang kera. Saban hari kerjanya ialah mencelakakan nasib bangsa.

Kini Mendeliar dan Si Kitol Melayu telah mendapat wang emasnya. Mereka  telah membakar negeranya. Peduli apa kera di hutan disusukan, anak di pangkuan ditinggalkan. Peduli apa  ayam di kepuk mati kelaparan, itik di air mati kehausan. Peduli apa diberi betis, hendakkan peha. Seperti Belanda diberi tanah. Berkerat rotan berpatah arang sesama seagama. Dengan kafirin, kain buruk yang carik pun dijahit semula.

Sialnya hidup berpetualang. Habis negeri diambil orang. Tak cukup dengan Temasik. Tanah Jawi habis diusik. Di mana lading hendak menebas. Lama disimpan kini membuas.

*#NekadBersamaIslam*
*#PRU15UntukIslam*

BayangDiAir


MR : Barua Melayu ok lagi kalau dah jadi barua Islam hanya tunggu laknat Allah....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

7 ulasan:

  1. Mereka juga kaum munafiq dan menjadi barua islam.Moga Allah akan membalas mereka secara terus didunia dan diazab dineraka.Doa anak anak tahfiz dan doa orang yang teraniaya.

    BalasPadam
  2. Parti DA-Pig adalah parti perkauman ultra kiasu yeng mempunyai dasar 'Chinese First' dan pemimpin-pemimpin DA-Pig pula seolah-olah mempunyai penyakit mental kerana mereka mempunyai perasaan hasad dengki yang keterlaluan terhadap agama Islam dan umat Islam termasuk kaum Melayu sehinggakan mereka memusuhi, menentang, menfitnah, memburuk-burukkan dan menghina agama Islam dan umat Islam secara terbuka @ terang-terangan dan secara halus.

    Sebilangan pemimpin DA-Pig terdiri dari pemimpin-pemimpin evangelis yang bercita-cita mahu menjadikan negara umat Islam ini sebagai negara kristian dengan menguasai kuasa politik dan memurtadkan umat Islam dll berdasarkan cita-cita mereka iaitu Johor for Jesus, KL for Jesus dan Subang for Jesus dll. Bahkan puak Evangelis adalah khadam rejim pengganas Israel kerana mereka mendermakan wang kepada rejim pengganas Israel dan menyokong keganasan dan jenayah kemanusiaan Israel terhadap umat Islam.

    Malangnya sebilangan Melayu adalah kepala bapak munafik @ pengkhianat terhadap agama Islam , umat Islam dan kaum Melayu Islam kerana mereka merelakan diri mereka menjadi pelacur politik murahan @ barua-barua ternakan parti DA-pig untuk mencapai matlamat rasis @ perkauman DA-Pig dan menfitnah, memburuk-burukkan dan menghina agama Islam dan umat Islam termasuk kaum Melayu.

    Antara tugas utama barua-barua ternakan DA-Pig dan barua-barua sekutu DA-Pig ialah mencipta dan menyebarkan pelbagai fitnah jahat yang tidak berasas untuk melemahkan dan menghapuskan parti Islam PAS pimpinan ulama Islam kerana PAS gigih berjuang menegakkan agama Islam dan membela hak umat Islam di negara ini.

    Kewujudan PAS akan menjadi penghalang kepada cita-cita pemimpin-pemimpin DA-Pig untuk membentuk negara kristian di negara umat Islam ini. Maka kita tidka merasa hairan melihat barua-barua DA-Pig telah menulis pelbagai komen berunsur fitnah, penghinaan dan maki hamun terhadap PAS dalam pelbagai blog seperti blog ibnuhasyim.com . Nampaknya barua-barua DA-Pig semakin terdesak mahu menghapuskan parti Islam PAS.

    Allah telah berfirman yang bermaksud:

    Dan apabila dikatakan kepada mereka: "Berimanlah kamu sebagaimana orang-orang itu telah beriman". Mereka menjawab: "Patutkah kami ini beriman sebagaimana berimannya orang-orang bodoh itu?" Ketahuilah! Sesungguhnya merekalah orang-orang yang bodoh, tetapi mereka tidak mengetahui (hakikat yang sebenarnya).

    Dan apabila mereka bertemu dengan orang-orang yang beriman, mereka berkata: " Kami telah beriman ", dan manakala mereka kembali kepada syaitan-syaitan mereka, mereka berkata pula:" Sesungguhnya kami tetap bersama kamu, sebenarnya kami hanya memperolok-olok (akan orang-orang yang beriman)".

    (Al-Baqarah 2: 13-14)

    Wahai umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya , marilah kita semua bersatu padu menyokong dan mengundi parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dalam PRK, PRN dan PRU15 supaya PAS boleh membentuk kerajaan Islam dengan undi majoriti umat Islam untuk membela dan melindungi agama Islam dan umat Islam termasuk kaum Melayu dan menggulingkan pakatan pimpinan DA-Pig yang bersikap anti-Islam dan anti-umat Islam.

    Untuk menambah ilmu pengetahuan, sila rujuk:

    DAP Hina Islam, Kenapa Pakatan Diam? – Ridhuan Tee

    https://www.mynewshub.cc/utama-sensasi/dap-hina-islam-kenapa-pakatan-diam-ridhuan-tee/

    (Nota: Saya membenarkan mindarakyat.blogspot.com menerbitkan komen saya ini sebagait artikel mindarakyat untuk kepentingan umat Islam. TQ. )

    BalasPadam
  3. PEMBETULAN:

    (Nota: Saya membenarkan mindarakyat.blogspot.com menerbitkan komen saya ini sebagai artikel mindarakyat untuk kepentingan umat Islam. TQ. )

    BalasPadam
  4. Ramai yg dah nyesal...

    BalasPadam
  5. Lebih jelas dan ketara akan Melayu dan pak turutnya ialah sebaik saja Dap buat gesture 'thumb up' pada PM4 (dimajlis penerimaan kemasukkan Parti Kera Dapat Bunga ke dalam PH), secara sponstan 30% Melayu ikut buat benda yang sama. Dan bila Dueterte buat 'fist bump gesture', otomatik pemimpin Melayu 30% buat gesture yang sama.

    BalasPadam
  6. melayu sudah dijajah Kafirin apb 25% Melayu sokong PH.
    Cu kira Ahli Parkinen kerajaan PH

    BalasPadam