Header Ads

ads header

Flash News

Laporan polis dakwa K. Chellapa, penjaga kuil Seafield sudah ambil duit dan larikan diri


SEORANG wanita tampil mendedahkan laporan polis yang telah dibuatnya pada 28 November 2018, berhubung rusuhan yang berlaku di Kuil Sri Maha Mariamman, Seafield.

Dalam salinan laporan polis yang tular itu, wanita berkenaan ada menyebut nama Pengerusi Jawatankuasa Penjaga Kuil Seafield, K. Chellappa dan seorang lagi bernama M. Nagaraju yang disebut sebagai individu yang menjaga kuil.


Dakwanya kedua-dua penama tersebut telah mengambil duit dan tanah — Media sebelum ini melaporkan, Jawatankuasa Kuil Seafield telah menerima wang pampasan RM1.5 juta dan 1 hektar tanah sebagai persetujuan untuk memindahkan kuil berkenaan ke lokasi baru.

Berdasarkan salinan laporan polis yang didedahkannya, Chellapa didakwa telah melarikan diri.

“Saya juga mahu penama (K. Chellappa dan M. Nagaraju) mereka adalah penjaga kuil tersebut dan telah mengambil duit dan diberikan tanah, tetapi K. Chellapa telah melarikan diri.” tulis laporan itu.

Laporan itu turut menyebut seorang lagi individu bernama Manimaran Manickam yang didakwa telah mengetuai rusuhan di kuil berkenaan.

“Saya juga mendapati penama tersebut iaitu (Manimaran Manickam) adalah yang mengetuai rusuhan tersebut dan saya mahu tindakan diambil terhadap beliau dan rakannya yang lain,” tulis laporan itu.

Sumber: https://www.malaysia-today.net


MR :  Anda drama yang disembunyikan oleh kerajaan PH disebalik kejadian rusuhan kuil


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Dah mula episode pertama berjudul "Cinta ku untuk Negara" starring Moorthy co-star Thomas

    BalasPadam
  2. jadi drama rusuhan tu sengaja dicipta oleh pejuang hindu sebab duit rm1.5 sudah lesap. jadi (dia pejuang) hindu mencipta rusuhan tu supaya org yg melesapkan rm1.5 juta terlepas. jadi sendiri mau ingat la siapa kasi lesap itu wang.

    BalasPadam