Header Ads

ads header

Flash News

MP UMNO dan PAS berperanan - Dr Maza dah Insaf?


Ahli Parlimen UMNO dan PAS menyuarakan bantahan mereka kepada pengkhianat negara di Parlimen Malaysia. Bersyukur atas peranan yang mereka mainkan. Jika di India ada pengkhianat seperti itu, saya percaya dia tidak sempat masuk ke Dewan Parlimen pun.

Itupun si pengkhianat itu menganggap kononnya dia tidak diberikan hak di Malaysia. Di India, masjid pun sukar hendak dibina, apatahlagi untuk membina atas tanah haram kemudian meminta kerajaan mengiktiraf.

Malangnya, dengan tidak malu dia memfitnah negara yang memberi kebaikan yang banyak untuk dirinya sehingga mempunyai pelajaran kemudian menjadi menteri. Di Malaysia, tidak pernah ada kawasan seperti di India yang kasta tertentu tidak dibenarkan masuk. Tiada masyarakat dihambakan ataupun diperlakukan kerana kastanya di sini seperti yang berlaku di India.

Bahkan perkataan 'pariah' pun tidak pernah ada dalam ajaran Islam ataupun adat-istiadat Melayu. Siapakah yang membawa perkataan ke sini? Kemudian dia pula yang mendakwa Malaysia mengamalkan diskriminasi kaum yang begitu teruk. Apakah rakyat Malaysia boleh membiarkan individu seperti itu terus berada di Malaysia?!!

Dr Maza


MR :  Dr Maza dan juga Dr Daniel nampak faham isu ini dan faham peranan PAS dan UMNO bersama dalam isu ini. Kalau fikiran terbuka macam ini oklah... Tak macam IKRAM yang jaja PAS menyokong penyelewengan UMNO... 


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. ada musimnya apa pon tahniah yg baik kita sokong

    BalasPadam
  2. "Beri pandangan boleh tapi jangan emosional". Itulah NASIHAT dari seorang pembesar PH. Cumanya tidakkah pembesar PH nampak rakan seperjuangannya iaitu pembesar ICERD telah sejak sedari dulu mempamerkan semosi bila diwawancara di luar negara. Tidakkah ini menunjukkan emosilah yang membuatkan pembesar ini dikenali dan diberikan jawatan tinggi? Akhirulkalam, bila emosi dipisahkan dari demokrasi, bayangkan suasana itu nanti: yada, yada, yada

    BalasPadam
  3. Sepatutnya kerakyatan pengkhianat seperti Waydafuck dilucutkan dan dihalau balik ke negara asal mereka supaya rakyat negara ini boleh hidup dengan aman !!!!

    BalasPadam
  4. Sepatutnya kepala bapak rasis menggunakan ICERD untuk menghapuskan pelbagai kasta yang wujud dalam agamanya sendiri yang telah menyebabkan penindasan antara kasta bukan berceramah pon pang pong pang untuk menimbulkan kebencian antara kaum dan mencetuskan rusuhan kaum seperti peristiwa berdarah 13 Mei 1069 dengan menghina dan menafikan hak Islam dan hak umat Islam termasuk kaum Melayu yang telah diberikan oleh Perlembagaaan Persektuan dan Kontrak Sosial.

    Kewujudan pelbagai kasta dalam agama dia telah menyebabkan puak kasta tinggi bebas menghina, menindas , memukul, merogol, dan membunuh puak kasta rendah di India dll tetapi kepala bapak rasis ini tidak pula mahu menggunakan ICERD untuk menghapuskan kasta-kasta dalam agamanya sendiri.

    Kita yakin jika kepala bapak rasis ini masuk ke dalam restoran kasta tinggi di India, kita yakin kepala bapak rasis ini akan dihalau keluar seperti kucing kurap.

    BalasPadam