Header Ads

ads header

Flash News

KJ sindir Maszlee di Dewan Rakyat


KUALA LUMPUR - Khairy Jamaluddin Abu Bakar (BN-Rembau) dalam sesi perbahasan Belanjawan 2019 hari ini, dilihat banyak menyindir Menteri Pendidikan Dr Maszlee Malik.

Kata Khairy, Menteri Pendidikan era kerajaan baharu ini dilihat terlalu sibuk memberi cadangan dan kenyataan yang tidak perlu.

Katanya ia seperti cadangan menteri itu baru -baru ini berhubung pelbagai isu yang akhirnya dilihat hanya memberi cadangan daripada bertindak.

 "Inilah natijahnya apabila terlalu sibuk dengan perkara tidak penting, masih mahu jadi presiden walaupun dah jadi menteri.

"Sampai tidak sedar mengenai program kementerian sendiri iaitu Rancangan Makanan Tambahan RMT yang telah bermula sejak1979." katanya ketika membahaskan Rang Undang-Undang (RUU) Perbekalan 2019, di Dewan Rakyat hari ini.

Mengulas lanjut, Khairy berkata adalah lebih baik Maszlee membuat syor kepada Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dan Menteri Kewangan Lim Guan Eng untuk menyambung semula program RMT. "Kurangkan kajian tak penting lebihkan tindakan untuk bantu rakyat," katanya.


MR :  Itu aje mampu dibuat..


Iklan Teks (hanya RM20 sebulan):
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan