Header Ads

ads header

Flash News

Briged Al-Qassam letupkan bas Israel dari jauh



Pergerakan Perjuangan Islam Palestin (Hamas) menyiarkan satu rakaman video, memaparkan serangan peluru berpandu Briged Izz al-Din al-Qassam ke atas sebuah bas yang dipercayai membawa tentera pengganas Israel.


Serangan itu sebagai tindak balas terhadap pencerobohan rejim Zionis ke atas Semenanjung Gaza, yang mengorbankan penduduk Palestin dan pejuang Al-Qassam.

Rakaman video berkenaan menunjukkan bas berkenaan diletupkan ketika melalui kota Jabalia, di utara Gaza.

Jurucakap al-Qassam mengesahkan, pihaknya menggunakan peluru berpandu dengan menyasarkan bas, dan dipercayai semua penumpang terkorban.

Situasi di Gaza sejak malam tadi semakin meruncing, apabila rejim Israel melancarkan serangan tanpa henti sehingga menyebabkan kerosakan dan kemusnahan teruk.

Jet perang Israel melancarkan serangan roket di beberapa kawasan Semenanjung Gaza, dan rejim itu turut melakukan serangan bom dengan menyasarkan rumah penduduk awam di Gaza. – Agensi





Iklan Teks (hanya RM20 sebulan):
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. .
    Satu contoh terkini tentang ICErd iaitu sama ada ianya di rotifikasi atau tidak, dunia akan terus dengan status quo: hipokritikal. Jadinya penghapusan hipokrasi juga perlu masuk senarai rotifikasi. Sokong?

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah pejuang Islam Al-Qasam telah berjaya memusnahkan bas rejim pengganas Israel dan membunuh semua pengganas rejim pengganas Israel yang berada dalam bas tersebut !

    Ini adalah balasan untuk rejim pengganas Israel yang telah membunuh ramai orang awam Palestin yang tidak bersalah di Gaza.

    Semoga Allah menurunkan azab yang amat pedih ke atas rejim pengganas Israel dan Yahudi Zionis ! Kemenangan umat Islam ke atas Yahudi Zionis laknatullah adalah tanda kiamat semakin hampir !!!

    BalasPadam