Header Ads

ads header

Flash News

PH Ibarat sekumpulan monyet dapat kereta



Dulu kawan aku kata bahawa PH disertai ramai profesional. Tambah dia, ramai profesional dalam PAS telah menyertai PH. Aku tak membantah kerana malas nak berhujah dengan mereka yang agak 'profesonal' rasa diri mereka sahaja yang betul orang lain macam tak ada pandangan atau pendapat.

Kini setelah 5 bulan PH mengambil alih kerajaan Malaysia baru aku sedar, mereka bukannya profesional seperti yang digemburkan.

Harga barang tak turun, daripada GST kepada SST semula kini macam ada yang baru nak tiru PAS CST. Alasan lebih banyak daripada logik.

Harga minyak tak turun RON97 dalam sejarah naik terus 14 sen. Tapi rakyat dan kena kencing sampai basah diam dan membantah macam redha aje.

Duit tak ada, bonus tak ada, BR!M dan bantuan rakyat tak ada. Yang ada Mahathir dan anak cucuk ke NewYork. Menteri, timbalan dan anak buah bergaya di luar negara.

Projek kereta lebih diutamakan daripada keperluan rakyat.

Setakat 5 bulan ini tak perkara yang menarik diperkenalkan. Yang ada penjenaam semula projek Najib dengan nama baru. Mula-mula tegas nak batal kononnya merugikan rakyat, alih-alih keluar nama baru. Tak jadi batal.

Kasut hitam, main PS4 selain daripada penggunaan tandas untuk trangender itu taraf menetri PH. Mereka umpama sekumpulan kera yang dapat menguasai sebuat kereta spot. Sekadar boleh buka suis nyalakan lampu, picit hon, buka pintu.. main whipper. Nak gerak kereta pun tak mampu..

3Z


MR : pedasnya....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

2 ulasan:

  1. yang lebeh menghairankan masih ramai rakyat tak boleh lihat sahingga PM cakap apa pon rakyat main anggok saja macam kena pukau

    BalasPadam
  2. Setuju dengan penulis.

    BalasPadam