Header Ads

ads header

Flash News

Mengapa Kita Merangkak Nak Cari PAS?- Ku Li


PETALING JAYA – Kemesraan yang dijalinkan di antara UMNO dan Pas semenjak kebelakangan ini nampaknya menimbulkan ketidakpuasan hati oleh veteran parti itu.

Bekas calon Presiden parti itu Tengku Razaleigh Hamzah berkata tindakan barisan kepimpinan UMNO terkini dilihat tidak munasabah.

“Mengapa kita merangkak nak cari orang? Hubungan antara UMNO dan Pas ini tidak munasabah,” katanya dalam temu bual disiarkan Sinar Online semalam.

Beliau selain itu memaklumkan bahawa jalinan kerajasama dengan Pas ti tidak pernah dibincangkan oleh UMNO secara rasmi.

“Mungkin mereka bincang sesama mereka dalam Majli Tertinggi (MT) UMNO, saya tidak ada dalam itu… pakatan sesama mereka saja,” katanya.

Tengku Razaliegh untuk rekod baharu saja dilantik sebagai Pengerusi Jemaah Penasihat UMNO.

Muktamar Pas yang lalu menyaksikan sejarah terukir apabila buat pertama kalinya Presiden UMNO Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi beserta rombongannya turut hadir ke Kuala Terengganu pada 15 September lalu.-SuaraTv

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

6 ulasan:


  1. Mengapa kita mencari PAS,?

    Mudah saja, apabila kita sakit teruk maka kita akan atau keluarga kita akan panggil ahli2 masjid untuk baca Yaa Siin dan berdoa, dan ahli2 kebanyakkan adalah orang PAS.

    BalasPadam
  2. Mengapa kita mencari PAS,?

    Mudah saja, apabila kita sakit teruk maka kita akan atau keluarga kita akan panggil ahli2 masjid untuk baca Yaa Siin dan berdoa, dan mereka ini kebanyakkan adalah orang PAS

    BalasPadam
  3. Kalau dah sakit kena la cari penawar.

    BalasPadam
  4. Mengapa kita merangkak nak cari parti Islam PAS ???

    Inilah kata-kata manusia bodoh sombong yang masih khayal dengan kejayaan puak keris telanjang (mengumpul kekayaan untuk diri sendiri) selama lebih kurang 60 tahun. Semua kisah ini hanya layak disimpan dalam muzium kerana pada hakikatnya parti keris telanjang telah mengalami kekalahan yang teruk sehinggakan puak keris telanjang terpaksa duduk dalam kumpulan pembangkang.

    Kesombongan pemimpin keris telanjang ini adalah seperti pesakit kanser tahap 3 tetapi dia masih enggan menemui doktor (PAS) kerana dia masih khayal dengan kesihatannya yang baik selama 60 tahun dahulu. Dia lupa penyakit kansernya akan memasuki tahap 4 jika dia enggan mendapatkan rawatan doktor (PAS).

    Inilah penyakit manusia yang tidak pernah kalah tetapi akhirnya kalah !!! Masih khayal dengan cerita sejarah !

    BalasPadam
  5. Kuli lupa kot. Semangat 46 cari sape hari tu.

    BalasPadam