Header Ads

ads header

Flash News

Kalau betul kerajaan Pakatan Harapan amal kebebasan Media


Kerajaan PH dikatakan menjunjung kebebasan media. Jika benar, jemput Presiden PAS berwacana, dialog dan apa-apa sahaja di TV siaran arus Perdana secara 'live'. Beri peluang Presiden PAS menjelaskan tuduhan ke atasnya. Takkan takut kot? Kalau Tun M dan DSAI berani, dia mesti bersetuju dengan cadangan ini.

Anda semua setuju tak?

Kalau dulu Pengerusi Pakatan Harapan Tun Dr Mahathir Mohamad bersedia untuk berhadapan dengan mana-mana wakil Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam forum “Nothing to Hide 2.0” yang dijadual akan diadakan, takkan mana-mana wakil Mahathir atau Anwar tak berani berhadapan dengan Presiden PAS pada Live TV.

Kalau benar mereka ada bukti atau hujah bawa apa yang dibawa oleh PAS salah dan kurang baik masa ini mereka boleh berhujah dengan Presiden PAS. Takkan itu pun takut. Pakatan Harapan kan golongan profesional dan ramai cerdik pandai.

Kita tunggu apa kata penyokong Pakatan Harapan.


......
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
https://telegram.me/mindarakyat
https://www.facebook.com/Mindarakyat

9 ulasan:

  1. Bernas sekali! Ya sangat wajar Presiden atau mana2 pucuk pimpinan tertinggi PAS dijemput media massa untuk pencerahan isu2 yang ditujukan kepada PAS! Biar masyarakat menilai dari perspektif PAS pula. Jika media ingin bebas,beranilah untuk membuat tawaran ini. Bersama ke arah ms dpn yg progresif,jangan berterusan regresif. Nothing to Hide, sums to all!

    BalasPadam
  2. Tun m dan dsai tak berani untuk berdebat dengan pemimpin PAS..nak2 dengan TGHH...mereka suka berdusta atas kepentingan politik masing2..

    BalasPadam
  3. Klu nk tau Ilmu Mantik try la debat depan2... mau Mahathir nangis esak2... silap2 terus lepas jawatan PM

    BalasPadam
  4. Media benar-benar ingin bebas? Atau sudah ada arahan terbitkan yang benar tapi bukan untuk pembangkang. Makna kata baik sikit lah dari kerajaan yang lama...

    BalasPadam
  5. Astro Oasis boleh mulakan dgn Kuliah Jumaat dari Masjid Rusila 0845 hingga 1045... rmi yg boleh menuntut

    BalasPadam
  6. Golongan pemfitnah PAS tidak ada keberanian untuk berhadapan secara berdepan melalui TV. BN dan Tun Mahathir dulu pernah melakukan debat olok olok tapi gagal menepis hujah...jika debat dengan ayam ayam PAS dah KO ...debat sebenar lagilah teruk kena...PAS pernah meminta muzakarah dengan pihak pihak yang menuduh namun semuanya tiada telor untuk berhadapan depan rakyat secara terbuka

    BalasPadam
  7. PAS PATUT ADA CHANNEL TV SENDIRI..KLAU BETUL KERAJAAN PH NI MENGAMALKAN KEBEBASAN MEDIA.BANYAK ISU BERAT SEBELAH..

    BalasPadam
  8. BARISAN & PAKATAN... berkongsi fitrah yang sama... ISLAM akan dikuasai secara halus dgn pelbagai teknik dan taktik yang sangat licik

    BalasPadam
  9. jgn sekali2 bagi tgha masuk tv nanti habeh dipasnya malaysia ni.. takbir..

    BalasPadam